vineri, noiembrie 25, 2005

Packa Retardus: Volume 6 - Sfarsitul Inceputului sau Inceputul Sfarsitului

Jurnalul Packagerului Retardat Vol 6

"Avem masline... avem masline... urmati drumul cu caramizi negre!"

Dupa un ciclu regenerativ ... adica in care io... Packa Retardus,
m-am reincarnat pentru a tispea oara consecutiv in acest secol
sau mileniu ce dracu o veni primul... revin care este in
consecinta de cauza generata de cauzalitatea caustica a noului
prim secretar de stat din ministerul tehnologiei aplicata in
informatica industrial variata... deci... I'm Back!!!

@ work

09.si 3 minute, 2 secunde si vreo 98 de sutimi (09:03:02.98)
Ajung la servici... descoper stupefiat cum ca in timpul in care
eu cautam linistit luminita de la capatul tunelului negru plin
de funingine... astia... in speta un Admin ratat mi-a sters
contul, mi-a ciordit badge-ul si acum stau si ma uit ca boul
la biroul gol... dar birou!

09:11:22.52
Vine adminu sa ma intrebe care este numele meu sa imi faca cont,
cont? intreb eu... la ce banca? asta se uita la mine enervat...
si imi raspunde sincer... "La Banca Ia... uite ce frumos e afara",
nu am auzit de banca asta... da cred ca e buna... ca toti de aici
au cont acolo inclusiv mentora mea... care acum e plecata in
concediu sau ceva de genul vreo juma de an... ce pacat... ca imi
placea de ea... era tare buna...

10:55:55.99
Am cont... cu numele meu ce tare sunt... mi-au pus astia si
comunicator intern... un fel de walkie talkie din ala din
Startrek (filmul ala in care stelele, adica stars, trec aiurea),
mama cati sunt aici... parca sunt intr-un film se fe... beton.

10:55:56.01
Greu mai trece timpul @ work... de doi lei... ma plictisesc...
bag somn....

16:59.59.90
Mai e mult pana la 17:00??? ca deja nu mai pot... nu am nimic de
facut... stau si ma uit ca prostu pe geam... colega mea cea buna
sa mutat si ea in alt birou, alta cu care ma intelegeam eu bine
sa mutat la alt etaj... am ramas singur... de ce oare m-am
reincarnat eu... azi? nu puteam sa astept pana maine...

16:59:59.91
Sa ascult niste muzica... ca mi-au adus astia computerele in cele
din urma... cica erau la casat (casat asta cred ca e un sef ceva)
Uite l-am gasit si pe Guta si pe Adi... aaaaaaaaaa sa va zic una
beton... am fost la WhyNot... la concertul super tare extraordinar
de superb cu invitatul de ONOARE, Adi Minune... frate... am plans
sincer la acel concert cand a venit Adi pe scena si fomeile
au inceput sa miste din fundulet... si Adi canta minunat... atat
de minunat incat mi-am dat seama ca este idolul meu in viata... asa
vreau sa ajung si eu cand o sa fiu mare...

## Nota redactiei: Cam greu sa ajungi la fel ca el... mic negru si
## handicapat!!!

16:59:59.92
Deja am ascultat 14 piese de pe noul album al lui Adi... super tari!

16:59:69.93
Se intimpla ceva... cred ca mi-a stat ceasul sau... e un efect din
ala din filmul ala cu caractere verzi pe ecran... totul se misca
incet... nu inteleg de ce...

16:59:59.94
!Bezna!

16:59:59.95
Pereti... Bezna... multa bezna!

16:59:59.96
O mireasma placuta se simte in aer... Bezna!

16:59:59.97
Vad o luminita... ma indrept spre ea in viteza! dar e departe!

16:59:59.98
Ma apropii...........

16:59:59.99
Am ajuns... e mica da o simt... apas pe ea....

17:00:00.00
Ce dracu caut in buda? Sunt ud pe cap... si de ce stau in
genunchi langa vasul de WC?


00:00:00.01
Nota redactiei: Packa retardus sa dus aparent de tot!

!!!The END!!!

5 comentarii:

Adminu' spunea...

Propun un moment de reculegerea in cinstea retardului nostru , cam 00:00:00:00:00:00:00:00:00:00:01 mili de mili de mili de mili de mili secunde, putin cam mult zic eu!
Oricum, in cinstea lui o sa beau pana cad lat diseara.... a fost frumos, cat a durat.


P.S.:Sper ca ai murit definitiv acum :) !

Anonim spunea...

Aici unde am ajuns eu acum, este foarte cald, si bine. Am fost informat ca o sa apareti si voi. Va astept cu drag.

Packa Reatardus

Anonim spunea...

Probabil ca acolo unde ai ajuns tu sunt si rauri de Jack Daniels, miliarde de playmates doritoare si pomi in care cresc bancnote de 500E... Nu de alta, dar e cel mai optimist post de pe blog-ul asta complet retardat, si altfel nu imi explic...

Anonim spunea...

Domnule rulz,

M-am interesat... si nu sunt rauri de Jack... ci de Coca-Cola, si nu sunt playmate-uri ci Homosexuali iar in pomi nu cresc bancnote de 500 euro ci bancnote de pula... (Botswana)

Dar vestea mare este ca maine te asteptam aici!

Packa Retardus

Anonim spunea...

Aha, recunosc stilul cald si imbietor acum... Sigur, vin imediat, probabil maine, ca nu vreau sa pic neasteptat...