marți, decembrie 06, 2005

Teoria Conspiratiunii !!!

Asa cum era normal si asa cum fanii imi cereau... episodul 4 din
Adminul Ciumeg trebuia sa urmeze!

Dar... in drumul lung parcurs de Adminu' Ciumeg... acesta a
descoperit ca exista 3 specii de oameni pe pamant.
1. Barbatii 2.Femeile si.. surprinzator pentru mine exista si a
trei-a specie: Anonymous!

Incredibil dar adevarat...asa cum nu am putut demonstra
existenta OZN-urilor... asa nici nu putem fi siguri de prezenta
lui! Anonymous e o specie des intalnita pe pamant, anonymous
e peste tot... ne inconjoara, ne vorbeste, chiar ne este coleg
cateodata. Dar probabil va intrebati ce reprezinta anonymous..
ei bine Datorita lui am hotarat sa dedic acest episod speciei
numarul 3 de pe pamant!

Anonymous poti fi si tu, anonymous am fost si eu, anonymous
suntem toti cateodata... asa ca nu ma pot declara strain de
acest sentiment!

Anonymous este cel ce se simte bun.. cu adevarat bun, dar atat
de bun incat nimic, si nimeni din jurul lui nu il mai satisface.
Anonymous este cel ce este prea important pentru a putea
accepta ceva nou, prea destept pentru a putea posta un
comentariu imbecil cu un alt nume (gheorghe, giga, etc...), si
prea important pentru a cobora la mintea unuia "mai slab"
ca el. Nimeni si nimic nu poate schimba acest anonymous in
ceva normal... pentru ca trebuie sa va spun ca anonymous
este doar o stare de tranzitie intre pubertate si moarte, asa ca
singura sansa este ca anonymus sa alunece in baie pe gresia
uda, si sa se trezeasca la realitate.. adica sa fie barbat sau
femeie! Anonymous este mult peste noi... oamenii de rand,
cei care ne complacem in anonimat si care existam doar
pentru a ii servii si a il creste social, moral,material!
Draga ANONYMUS... astept inca un comentariu "destept"
din partea ta... caci fara tine aceasta pagina ar cadea in
anonimat... si de prostia cui am mai rade noi, cei "varza"?!
Sau poate preferi sa "tragi" o injuratura? Se accepta... te
intzeleg, cum am mai spus... pe vremea mirc-ului
anonymous eram si eu.. numai ca eu am avut noroc cu gresia
din baie... s-a udat bine intr-o seara!
Pentru cei ce asteptau altceva din partea Adminului Ciumeg
vreau sa imi cer scuze pentru intarziere si pentru vorbele ce
au precedat aceasta fraza! Trebuia sa il bag si pe el in seama...
ca e si el om (cu toate ca acest lucru e inca discutabil)!

Adminu Ciumeg will be back, and no one could do enything
about that!!!

17 comentarii:

Ra'Zec spunea...

I'm here... i'm there... i'm everywhere... and i'm not anonymous... who am I?

Anonim spunea...

eeeeeeee, am postat. ce bucuros sint. ce mare onoare pentru mine

Ra'Zec spunea...

Eeeee... cat de bou esti... ai postat... super tare... extraordinar de tare... esti cel mai tare... din canalizare!

Mars ma de aici...

Salutari de la Agigea!

Anonim spunea...

Bai nu mai cenzurati oameni daca el se plictiseste si vrea sa se ia de admin ca s-a saturat de "impachetat" ca daca nu i-a placut scoala nu poa' mai mult acum isi petrece si el timpul spunand lucruri pe care oricum nimeni nu le ia in considerare insa el se simte ca si cum ar fi bagat in seama, asa ca Adminutul meu dragut nu are rost sa te complici, nu crezi?

Asta sunt eu Mica printesa si aceasta este parerea mea :o)

Anonim spunea...

"Adminutul meu dragut"? Mico printzesa tu de unde ai mai aparut? shi de fapt cine eshti, cumva BlackAngel? daca da, vezi tu ce itzi fac. Oricum eu anonimul de servici sunt convins ca adminul nostru nu este doar urat cu spume ci shi prost de ingheatza apa.

Anonim spunea...

Anonymous .. watch out .. surprise .. KABOOOM!!! .. PROBLEM SOLVED!

Anonim spunea...

The real Retardus is here

If your download doesn't start automatically then please click here or here or here or there click anywhere

Anonim spunea...

Didn't get it right? ..just click the fucking underlined blue text.

Ra'Zec spunea...

No we did not get it right... and still you are just plain stupid!

Have a nice and short Life! :)

Adminu' spunea...

HE HE... surprised anonymous?
Hmm "urat cu spume","prost de ingheatza apa" ! Foarte tare frateeee!!!!
Ori esti homo, ori esti fata... lucru care ma sperie :)))!
Live well , die free!!!
P.S.: Nu va luati de mica printzesa!!!

Anonim spunea...

Huh.. ceea ce te sperie te face mai puternic..sau cum era.. chiar asa.. cum de te sperie o fată? Sa inteleg ca nu iti plac nici baietii da nici fetele..so.. what the fuck are you?!?

Anonim spunea...

Ah.. scuza-mi ignoranta. Esti admin!

$ grep -F femei /admin/dev/brain
$ No matches found

Ra'Zec spunea...

Ca sa zic asa... domnu anonim... e drept ca e te doboara te si face mai puternic... si nu e nimic aiurea in a avea frica de femei... poate o sa dai tu de una in viata ta... care sa aibe 400 de kile si sa iti lipeasca o palma peste capul ala sec sa vezi atunci zgomot ce se va auzii la tine in spatiul ala infinit dintre urechiile tale... Oricum bag de seama ca tie iti este frica sa gandesti si drept urmare ca sa nu te sperii preferi sa nu gandesti!

Salutari de la Agigea!

Adminu' spunea...

Ma sperie faptul ca esti fata si citesti aberatiile noastre.. adica nu ai altceva de facut decat se te bagi in seama cu altii care ... dont give a fuck about you!!!!
Fetele nu ma sperie... imi plac fetele... dar prefer unele ne anonime.. asa ca tine!
BTW... apreciez faptul ca citesti forumuri in care se posteaza comenzi in linux... si faptul ca stii sa dai copy/paste... ai o bila alba de la mine... in cap!

Salutari de la agigea!

Anonim spunea...

Bah,

care e dashteptul care cauta femei cu grep? Altceva mai bun nu ai? Ca de exemplu ceva intre picioare? Daca nu iti aduc eu femei: vreo 600M.

Anonim spunea...

$ cat adminu > dev/null

Ah.. uitasem sa vă spun.. am nimerit p'aci din greşeală. Da' îmi place de voi ca sunteţi ghiduşi. I'll be back!

Anonim spunea...

Sniff, sniff ..?!? .. snow? Mutule tu eşti mă?
Just sniffing around .. :D