luni, noiembrie 14, 2005

Adminu' Ciumeg: Episod 3 Livin' la vida loca!!!

Episod 3: Livin' la vida Loca!!!

"Daca prea multa distractie omoara, mai bine sa mori asa... decat de singuritate !!!!! "

Inca o saptamana de Admin Ciumeg... hmmm incepe sa imi placa... rau de tot! Ce nu
intzeleg inca este ce dracu tot vin astia la mine sa ii ajut.Ce kkt eu sunt Admin, nu
Crucea Rosie.Ce nu intzeleg insa unii, cu capul prea in nori ca sa priceapa, ca a fii om
inseamna mai mult decat a te trezii dimeata si culca seara... este ca toti ne nastem egali,
traim diferit... si murim anonimi. Dar ce tot lozesc eu aici, ca si asa probabil sunt
printre singurii care intzeleg ce dracu vrea tastatura asta sa tipareasca.
Sa revenim, sunt Ciumeg, Admin Ciumeg... si in bransa asta dau de oameni mai "dusi" ca mine.
Cica era:

8: Team building... adica cafea 1 ora cu colegii in buticul de alaturi, in care
bem ca porcii pentru ca astia nu au cafea. Ce tare e URSU!
9: Sunt cam matolit, masa de toc nenoroci cu cine l-a gandit. Nici nu ajung bine la birou si vine unu.
Cica vrea user de domeniu.. he he, l-am trimis in origini pentru ca si eu vreau o femeie, dar nu ma duc la masa
sa ii cer!
11: Deja am icuiat usa de la birou. Cica nu stiu ce servar a cazut... nu ma mai lasa astia
inpace, mai trag un film si ma duc in pauza de masa.AAA era sa uit, a zis sefu' ca
are nevoie de net wireless...adica prin aer... hmm... i-am zis ca firele sunt trase
prin podea, dar daca vrea el le atarn de tavan. Prin aer frateeee!!! Doar e Sefu' ... nu?
13: A venit unu sa imi zica sa ii curatz calculatorul de tot ce nu mai are nevoie... adica
toate programele care au shortcut-uri pe desktop.. i-am sters shortcut-urile ca sa nu
se mai streseze... si i-am sters si My Computer , dar asta nu am putut sa il sterg decat
printr-o comanda foarte tare... FORMAT!!S-a ofticat tare cand i-am spus...asta cred ca
a apucat-o pe calea cu papusi, si a dat in lanul plin de ....! Prietenii stiu de ce!!!
15: M-a omoara un somn, tocmai acum cand a venit sefu sa ma intrebe ce cauta agate firele
de retzea de tavan. I-am zis ca asta e ultimul trend in retzele, e FUNKY frateeee!!!
16:30 Mai e putin si ma tirez, da pana atunci mai am 2 filme de tras... cred ca mai incap pe
server! Daca nu, mai fac loc.. Adminu' are drept sa faca ce vrea cu server-ele lui!
17: Iar incep astia sa vina la mine.. cica nu mai e spatiu pe server... si io ce sa fac?
Asta e, filmele ocupa mult, nu e vina mea ca astia nu le comprima... am plecat ca
fac pitici pe creier!

P.S.: Pe cararea cu masinutze e mai mishto... blondele stiu de ce!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt o blonda frumoasa.... 90,1234120030,4 milioane... un metru si 5 milimetrii, ochii albastrii porcin... vreau sa intreb si eu ce este drumul cu papusi... ca eu am mers pe un drum unde m-am tot lovit de indicatoare... si la un moment dat am dat in campul cu "prieteni" si m-am imprietenit cu ei... si am facut si o piscina... ce crezi e bine domnu admin?

Adminu' spunea...

Draga blonda, campul cu "prieteni" e bun... sa te tot duci pe campul ala. Cat despre indicatoare... nu e vina ta, natura e de multe ori nedreapta. Cat despre piscina... he he, cred ca e cea mai buna ideea a ta de pana acum!!!
Daca ai alte nelamuriri sa ma cauti la "prieteni"@camp.org

Anonim spunea...

bah,


chestia tare stii care e?
o blonda, pe orice drum ar lua-o ajunge tot la campul cu `prieteni'...

da ce spun eu camp... padure frate, codru nu alta =)