miercuri, noiembrie 23, 2005

IT Retardus: Volume 2 - Degeneration Khicx

Jurnalul IT-istului Retardat Vol 2
Degeneration Kicx

AKA

The Movies Review 1
DOOM

"Razuiti aici si castigati un monitor nou, nout!"

Ca sa zic asa... se apropie sarbatorile de iarna... sau cum ar zice
care este ei unii din colegii mai distinsi decat mine... sezonul,
toamna / iarna... ca na asa e in moda, toata lumea e disperata dupa
cadouri de Mos Nicolae, Mos Craciun, Mos Gerila, Mos Vasile, Mos
Ion, Mos Gheorghe, Mos Dan, Mos de Mos... si tot asa... atunci incepi
sa iti dai seama ca in tara noastra pensionarii sunt inca in frunte.

In inconstienta mea aberanta si recunoscuta pe plan mondial, m-am
scobit in buzunare si am iesit la plimbare prin magazinele de profil
(lactat) sa vad ce au oamenii muncii la oferte... si acum toata lumea
se asteapta la nu fel de recenzie, review, comentarii si alte aberatii
de genul despre ce cadou este cel mai bun pentru aceste sarbatori...
dar nu... o sa va dezamagesc si nu o sa fac nici un fel de trecere in
revista. Ce o sa fac o sa ma aberez vreo 30 de minute... dupa care
o sa inchid si o sa imi scot prietena la un film... dar ca tot am vorbit
de film si ca suntem la capitolul IT Retardus... sa povestim de
mirificul film DOOM!

DOOM - un joc, un film, o realitate, o legenda... un RAHAT...
turcesc!

Si am ajuns saptamana trecuta la film... la ce film... la DOOM...
nu de alta da era singurul film la ora 2245... asa ca mi-am luat
prietena de brat si am plecat ca tot poporu tembel... sa vedem
filmul DOOM... sala jumatate plina... cu ochelaristi veseli ca isi vad
jocul pe ecran mare de 3000 de inchi... nu ca ala al lor de acasa de
21... plini de comentarii de genul... da... uite ti-am zis eu ca la
monstru asta trebuia sa folosim nu stiu ce rail gun... nu colt-ul ca
nu il spulbera la fel de funny... nu stiu de ce dar am senzatia ca
unii dintre ei au contribuit la scrierea scenariului pentru film pentru
ca prea pareau ca stiu ce o sa urmeze... asa ca dupa fix 15 minute
de film dureros de plictisitor... mi-am luat rail gun-ul am impuscat
juma de sala... am aruncat un molotov... si... aaaaa... da sa ma
trezesc... ce ziceam? da... Am plecat acasa... cu un gust amar... ca
am dat si bani ca sa vad o obositura de film... parerea mea?
NU SE MERITA!

Stiu ca acest IT Retardus pare ca nu a avut nici o legatura cu IT-ul
dar.. nu suntem noi ce care piratam filmele... ca sa le vedem inainte
de restu poporului? nu suntem noi cei care ne laudam cu miile si
milioanele de cd-uri, dvd-uri si terra intregi de filme pe care le
posedam, desi multe dintre ele nici nu cred ca am apucat sa le
vedem... dar... da acest episod... a avut o mare legatura cu it-ul...
se poate vedea unde se ajunge cand se face un film dupa un joc...
mai ales daca filmul a fost regizat aiurea... si daca jocul este un joc
destul de aberant!

Astept comentariile voastre :)

To be continued...

6 comentarii:

Adminu' spunea...

Bah... care stie ma unde e baia pe aici. Ca nu mai pot, de 1 luna ma tot pis la aia in banca?
Cat despre Degeneration Khicx... ce sa zic, se intampla sa iti iei tzeapa la astfel de filme, dar ce mai, e vina mea ca tu nu te uiti la filmele de pe server-ul meu!!!

Ra'Zec spunea...

Buda se afla la etajul trei la pe colt dreapta cum intrii pe stanga langa liftul din centru... acolo unde se afla si hidrantul ala pus mai sus decat de obicei... da lasa ca te descurci tu... si daca nu iti iese din prima... mai scoate-o odata... afara...

Serverul tau? pai de unde sa stiu eu ca ai server de DOOM-uri din astea postbelicoase si distrus noroioase!

Salutari de pe metrou!

Anonim spunea...

Mai bine bagai un drum la fetele de pe magheru decat sa dai banii pe Doom. :D
Te alegeai si tu cu ceva acolo...o basica pe sculament, ceva.:)

Ra'Zec spunea...

Domnu anonim... se pare ca tot salaru dumitale sa dus pe fetele de pe magheru, sau centura... iar basica de pe sculament sa urcat pe sira spinari si a ajuns la mansarda... unde sa format o basica... plina de puroi... dar oricum... va multumesc pentru recomandare... o sa o tiparesc pe o hartie Zewa (dual layer) pufoasa si moale... si o sa ...

Ia de aici... Drumul care da in camp!

Anonim spunea...

Huh.. and yes.. there is a possibility to not allow anonymous posting on your blog ...dooh?!

Ra'Zec spunea...

Huh.. yes there is a posibility to block anonymous to post on the blog... but is more fun to see stupid people which are afraid of giving out their names... posting crap stuff! :)

Have a nice and very short life!