miercuri, octombrie 26, 2005

Adminu' Ciumeg: Episodul 2 - It's good to be the KING!

Episod 2: It's good to be the King!

"Norocul il faci cu mana ta... dar daca asta nu merge, incearca cu a sefului!!!"

Bah... e a doua saptamana ca Admin Ciumeg! Si e tare misto, ca au
inceput astia sa ma respecte. Acum toti ma ocolesc.. si vb intre ei
despre geniul meu inascut in retelistica. Da ce cacat... e 9
dimineatza , imi e un somn de mor, ma duc la cefea,
Team building!!


9 A venit sefu la mine, cica vrea o solutie de backup,mi-a spus sa
comand tot ce imi trebuie. Ha ha, pai nu stiam ca firma
deconteaza si femeile!

11:15 Au sosit cd-urile, dar o sa fie tare greu sa scriu peste 2000
de cd-uri.Backup-ul asta ma istoveste.

12 A venit unu sa imi spuna ca nu poate sa se logheze pe
domeniu. Hmm... i-am zis sa sa incerce la deranjamente, sau sa
reinstaleze windows-ul, am auzit la altul zicand asta unui coleg...
a plecat injurand, probabil era suparat pe windows-ul asta
de kkt.

13 Bah, ma plictisesc astia, sunt prea prosti ma, adica ma intreaba
tot felul de prostii. Cica "ce e ala dhcp, ca mi-a aparut o eroare care
imi spunea ca am fost scos din DHCP?". Ce dracu sa fie... probabil
neuronul lui,ca s-a plictisit singur!

16 Pana acum a fost liniste, da acum a venit sefu' sa imi spuna ca o
sa mai vina un baiat, o sa fie colegul meu la retzea. Sa vezi ce capace
ii dau aluia cand o venii, poate face figuri. In firma asta exista doar
un admin, si ala e ADMINU' CIUMEG !!!

17:30 Am terminat primele 50 de cd-uri din backup. O sa fie tare
multumit sefu' cand o sa ii spun ca o sa termin in mai putin de 2
luni! Eu ma tirez... ma duc sa ma imbat!!!

To be continued...

4 comentarii:

Anonim spunea...

King pa drequ... eshti un terminat k asha zik io... nu shtiu dak intzelegi... dar io... sunt jmeker... sau mai egzact cel mai jmeker... iar tu eshti cel mai zob admin... ciumeg sau nu... tot zob ramai.

Iesi afara!

Ra'Zec spunea...

Bai anonimule... invata sa scrii in limba lu' care este a ta natala... si nu mai abera ca vita la doctor sa vada daca sufera de gripa aviara luata de la porcul pe care l-a mancat ieri dimineata la pranzul cinei!

In rest... Adminu' e super tare... adica... da sunt de acord ca e terminat... da ramane Adminu' si iti taie netu de nu te vezi...

Salutari de la Agigea!

Adminu' spunea...

Sub semnul anonimatului... oricine poate fi "THE KING". Ceea ce iti trebuie explicat ,"anonymous-ul" nostru drag, este ca ...da ce tot imi bat eu capul meu de "Admin Ciumeg" cu un angajat uitat in biroul lui din WC-ul femeilor.. ca acolo i-au pus si lui geam, ca sa scoata capul vineri seara 5 minute (cica atunci e weekend) dupa care inapoi la birou.
Si ca sa citez mentorul meu "the exterminator": IA .... salutari de la Agigea!!!

Anonim spunea...

jmeker de jmeker, mah ca l-a fatat ma-sa direct cu capul in circuitele de la tembelizor si de atunci are impresia ca i-au implantat extraterestrii compiuter de bord si de aia tot aude voic care ii spune cat de tare de jmeker de jemeker este el...
care este