marți, octombrie 11, 2005

Packa Retardus: Volume 2 - Formatez, deci existez

Jurnalul Packagerului Retardat Vol 2

Eu sunt packagerul retard... sau dupa cum mi-se zice... Packa Retardus!

M-am trezit de dimineata alaturi de pretena mea... o naspeta... dar ce
dracu sa faci nu toti sunt la fel de inteligenti si kool ca mine... si
oricum e buna... tace din gura cand eu joc super jocul Spider Solitare,
un joc de altfel foarte solicitant, dar sa revenim... deci m-am trezit,
am eatuit ceva si am jumpuit intr-un bus catre shitul ala de job, unde
sunt toti retarzi aia de jmekeri care au senzatia ca stiu tot, garantez
ca nu sunt capabili sa faca nici macar 100 de puncte la spider solitare,
deci, plec la job.

In bus ce sa vezi, chicks peste tot, ohhh my man... cred ca sunt in love,
dar am ajuns la job... astept the elevator... ajung sus ma spumez la
dumb assi din lift... ca nu ma saluta... prostii dracu... ah... fuck...
unde am pus porcaria de badge, e lasa ca vine prostu asta... intru pe
badge-ul lui.

Ma asez la birou... ce misto se sta frate pe scaun... pot sa dorm...
adorm... ma trezeste varza de colega a mea... care ma intreaba
daca ma uit la desene animate... cum dracu sa-i zic ca da... ca eu
sunt kool... dar pana la urma ii zic... ca ma uit la Hentai... ii
pica fata... cat de proasta e... nu stie ce e aia hentai... ha ha ha,
dar oricum e simpatica... am discutat azi cu ea in timpul trainingului
despre noile tendintze in muzica, adica frate... daca Bug Mafia ar baga
si ceva Adi sau Guta... sa moara mama, de nu ar suna super bengos...
dar asa... suna de cacat... nimeni nu e in stare sa depaseasca pe
Adi sau Guta... cei mai tari sa moara mama.

Aaaaa da frate... cica au aparut tictac albastre... da sunt sigur ca
sunt false... produse de vreun baiat kool in casa, si prosti cumpara
sperand ca sunt pe bune... HA HA...

A venit Adminul de retea si a zbierat la mine ca sunt prost... ca am sters
Windows folder... auzi ce bou... sa vezi ce ii crap eu capu' cum adica, javra
dracului imi sterge el pe Adi si pe guta, sa puna cacatul ala de Windows, ba
astia nu stiu nimic, auzi tu windows folder e necesar, lasa ca il prind eu
la mine in cartier, sa vezi bataie ce isi ia de la frati mei de la bloc.

Aha... se pare ca sa speriat prostu ca vad ca mi-a mai aparut un disk D:, pe
care am spatiu, dar nu stiu daca am loc sa pun muzica si un solitare in retea.

A venit unu care mi-a zis ca am nu stiu ce virus si mi-a zis sa dau din start un
cmd si in fereastra aia neagra care apare sa bag FORMAT c: /U | Echo Y ... ce dracu
o mai fi si asta... ia sa vedem...

Ba a aparut fereastra aia neagra am dat si commanda si zice ca Formatting C: cica mai
dureaza... ce tare... mi-a zis unu ca asta e un tip... comprima diskul si ii dubleaza
capacitatea... ce dracu o mai fi si asta... io cred ca se da jmeker.

Ce drac.!@#$@#%#@$^HFGH NM VSDZRT$E*

Missing Operating System
Hit any key to try to boot from other devices

To be continued...

Niciun comentariu: