marți, octombrie 11, 2005

Packa Retardus: Volume 3 - Ocultismul Fanatic

Jurnalul Packagerului Retardat Vol 3

"Ocultismul fanatic este o abstractizare a relatiilor copil - tata din
perioada de pruncie prematura a unui adult aflat in floarea varstei la
prima lui experienta erotica cu o octogenara!"

Sunt la job, fratzie azi am avut cea mai interesanta konversatzie din
viatza mea, cu gagickutza de langa mine, nu intzeleg de ce handikapatzi
astia ii zik Sandi Bel, am deskoperit ca sarakutza are o mare frustrare,
eu kred k sexuala da ia nu vrea sa rekunoaska, cika draga a avut o
kopilarie plina de spume, ii zikeau tovarashi ei de la blok "Tziganka"
si ia nu intzelege de ce se ia de kuloarea ei, orikum eu zik ca e sexoasa,
de fapt... mai bine va povestesk ce am fakut azi.

Pai am ajuns la job pe la un doishpe asa ca doar ma respekt, sunt kool,
am deskoperit cu stupoare k nu mai am retzea, normal k m-am dus la
admin si iam dat un kap in gura, iam zis ca vin iar cu fratzi mei de la
blok si ii rupem picioarele. cika am iar virushi, ce bou, el are virushi
in kap.

Pe la unu asa a venit unu sa ne faka training despre drepturi adika file
rights pentru kool ca mine asa, care stie engleza, nu am inteles nimika,
de ce sa mai dau si drepturi kand mie imi merge? Nu k sunt destept? asa
k io am plecat la tigara vreo 2 ore kt a fost trainigul k nu ma intereseza.

Ora shaishpe shi ceva, ma pregatesk sa plek akasa, mentora mea e bolnava,
pakat mie imi placea de ea, era ea nitel cam mare, da e mentora mea, orice
kk o insemna si asta.. asa ii zik astia de pe aci, asa k ia find bolnava
io nu tre sa mai stau.

ora shaishpe shi ceva mai mult dekat data trekuta, am zis sa ma uit si io
sa vaz kum e fakut un kalkulator din hasta Haibiem (o bere?), mama kate
tampenii are el el... oare ce e asta..asr$%$#@%REWT%^F$#Y&


**** In fundal fum... alarma de pompieri... un packager electrocutat... ce frumos
miroase ****

To be continued...

Niciun comentariu: