marți, octombrie 11, 2005

Packa Retardus: Volume 4 - Metamorfoza Amorfis

Jurnalul Packagerului Retardat Vol 4

"Metamorfoza lui Sanda a lu' Belu in violatoarea din Glina"

Pe aceasta cale va informam ca Packa Retardus a decedat in incediul
care a urmat tentativei lui de a descoperii cum arata componentele
unui sistem haIBieM, intr-un moment de sclipire de geniu a incercat
sa stinga focul turnand pe computer o galeata de apa... ce noroc
chior... din cauza socului electric care l-a zguduit pana in adancul
fiintei sale lipsite de substanta... el... Packagerus Redadatus sa
metamorfizat in Packagerita Amorfis Stupidus pe scurt Packa Amorfis,
pe scurt... ca pe lung nu o tine :)

0900
Ajung la servici... inca nu inteleg ce sa intimplat cu mine... imi
lipsesc parti din corp... si mi-au aparut altele... damn it... ce
cool...

0910
Ma duc la buda... ratez intratea la fete... si intru la baieti ce sa
fac acu' ma descarc linistita...

0911
Ies de la buda... baietii sunt socati :) ha ha... ce tare...

0912
Adorm linistita pe birou

1459
Colegul meu asculta Twin Peaks... auch... ma lovii ceva? oare ce?
aaaaaa da..o idee... oau... si nu sunt blonda... adica gandesc?
da... sa revenim... misto muzica... imi aduce aminte de serialul ala
cum dracu ii zicea???? aaaa.... nu stiu unu care are muzica Twin Peaks
dracu stie cum ii zice la serial, ce mi-a placut mie la serialul ala
a fost acel mirific bustean care era mai inteligent decat orice personaj
... imi doresc sa fiu bustean cand o sa fiu mare...

1540
Colegul meu imi sopeste ca deja sunt bustean... nu inteleg ce vrea sa-mi
transmita? cumva se refera la faptul ca sunt inalta si bine facuta... adica
draguta frumoasa??? auzi cica sunt un bustean neted... fara noduri... sau
circumvo... circumci... ce dracu zice asta ma... ceva care cica are legatura
cu materia cenusie... eu cred ca asta se da rotund... aici... sau
are probleme cu stomacul... desi materie cenusie... hmmmm... nu imi dau
seama ce vrea sa zica...

1655
A venit cineva sa ne faca traning... vai ce imi place... astia de langa
mine par ca inteleg ceva... eu cred ca se fac ca sa se dea mari...
ni-se explica despre CA... CA???? Canada? CA? California? ce dracu
zic astia aici?????? nu inteleg nimic... aaaaa stai sa intreb!!!!

**** TRANSMITEM LIVE ****

Packa Amorfis: Ce este CA? Canada sau California?

Sala: Bwhahahhahahahhahahah, taci ma ca esti proasta...

Trainer: CA inseamna Custom Action

%% Packa Amorfis gandeste adanc... nu intelege... mai intreaba o bucata

Packa Amorfis: Custom Action? adicatelea un fel de Actiune a clientului,
sa inteleg ca noi ii dam indicatii clientului cu ce sa faca si cum
sa instaleze pachetul? e chiar atat de prost.

O voce din Sala: Fa esti retardata??? nu auzi sa taci dracului din gura
ca esti proasta!!!

Trainer: Va rog frumos sa nu va jigniti colegii... iar tu proasta dracului
taci din gura si nu ma mai intrerupe ca iti dau una in gura.

Packa Amorfis: Scuze... Scuze...

%% Packa Amorfis pleaca plangand... din cauza ca avea lacrimi in ochi, nu vede
cablul de retea intins se impiedica de el... cade... se loveste cu capul
de coltul de la birou... se aude un POC... urmat de un zgomot de os
fracturat... BLACK OUT...

%% Lumea din sala se minuneaza de faptul ca nu curge sange... nu iese nimic,
dupa care descoperire stupefianta... E GOL.

Se lasa tacerea...

To be continued...

Niciun comentariu: