duminică, noiembrie 18, 2007

Din Canadia - O zi plina de noutati - Episodul 7

Salutari

Ieri am fost intr-un parc, centru shoping, mall, cumvreti sa ii spuneti, oricum un loc cu detoate.
Am fost prin magazin, multe, cu detoate, hanept toate gusturile si preturile, dar nu asta e ceea ce vreau sa va povestesc. 2 lucruri m-au frapat.

Am fost sa luam bilet la film, sala IMAX ( adicatelea un ecrant, asa cum se lauda ei, de 3 etaje inaltime si mai mare ca latime). Filmu era 3-D.. adica da, dala cu ochelari pentru 3D. Prima data in viata cand trebuia sa vad asa ceva. Dupa ce am luat bilet am plecat sa mancam pana incepea filmu. Am intrat intr-un restaurant Marocan, sau cel putin asa ii era numele. Am ajuns acolo, un domn simpatic ne-a condus la masa, acolo ne-a adus meniu si eu incepusem sa caut mancare. Stupefactie, nu era nimic acolo. Fara sa intreb, vine si ne spune ca mancarea ne-o facem singuri... adicatalea mergem in bucatarie, care era deschisa, langa mese. Acolo luam un bol si incepem sa il umplem cu ce vrem noi... si aveai de ales dintre foarte multe chestii. Si de ce zic chestii? pentru ca 80% din ele nu stiam ce sunt. Si evident, tampit cum sunt eu, in afara deceapa, ciuperci si carne de porc, am pus multe altele care habar nu avam ce sunt ... criteriul folosit de mine? daca nu misca e bun.

Si dupa ce am umplut bolu de o groaza de chesti, am mers cu el la cantarit, am aflat cat ma costa, si am plecat la masa in timp ce bucataru imi pregatea ce am ales eu. A fost prima data in viata cand am mancat ceva ce nu stiam cum se cheama, ce contine si ce gust o sa aibe, si toate astea in ciuda faptului ca eu am ales ce contine mancarea. He he.... foarte tare un astfel de restaurant... genial.

Evident, mancarea facuta de mine avea un gust total diferit la fiecare inghititura luata. In fine, a fost interesant, data viitoare stiu ce sa imi pun si ce nu :)).

Dupa o astfel de experinta, am plecat la film.. filmul Beowulf, animatie, si rula 3 D pe IMAX.. cum am mai spus.

Sala plina, ecranul enorm, coplesitor de mare.Cand sa inceapa filmu, stupefactie. Incepura fratii mei tot felu de luminite, lasere muzica, de credeam ca am nimerit in club si alta nu. Si aflu si eu ce urma, o prezentare de cateva minute a tehnologiei IMAX. Prezentare fiecare boxa, fiecare satelit, prezentare imagine efecte etc.

Ma uitam ca vitelu la paorta noua. Dar hai ca treaca de la mine, acusica urma filmu. Incepe filmu.
Mai aveam putin si ii injuram, al dracu film se vedea cudat rau, se vedea aceeasi imagine de 2 ori, suprapusa, putin decalat, ziceai ca sunt orb. Dar stai, ca era film 3d, si pun si eu ochelarii primiti la intrare.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OOOOOOAAUUUUUUUUUUUUUUUU

Si dupa ce am rostit aceste fraze de extrema inteligenta cam 10 minute am reusit sa imi revin din stupefactie. Deci un film 3d, e... nush cum sa zic, incredibil, senzational. Nush cati dintre voi ati vazut asa ceva, dar va zic.. e incredibil. Senzatia e ca tu esti in mijlocul actiunii. Practic ochii tai sunt camera de filmat. Tu esti in film. Nu pot sa va zic de cate ori am sarit de pe scaun in incercara de a ma ferii de crengi, pietre, sabii, si alte cele ce erau i film, si aveam impresia ca o sa ma loveasca pe mine.

E magnific.. filmu e de cacat, dar efectul produs de 3d.. well, e ceva ce merita vazut. Sunetul incredibil de clar si de bine reglat. Fara cuvinte.

Ce e mai naspa, e ca iti trebuie ceva vreme sa se obisnuiasca ochii cu efectul de 3d. La inceput te cam ustura, mai aes ca era prima data cand vedeam asa ceva, dar dupa cateva minute totul era ok si iti reveneai.

Cu acele imgini in minte, acum caut alt film ce ruleaza 3d zilele astea.

Bafta.

Niciun comentariu: