miercuri, noiembrie 28, 2007

Din canadia - And now... the conclusion - Episodul 8

Dragi si drage,

Sederea mea in aceasta tara mirifica, intitulata si Canada, se apropie de sfarsit. In cateza zile o sa fiu acasica, acolo la noi unde soarele e mai frumos, oamenii mai buni mai sociabili mai amabili, unde traficul este de vis, painea buna si caldura in calorifere din plin. In caz ca nu recunoasteti... ma refeream la Romania.

Dupa aceste 6 saptamani o sa trag linie si o sa adun. Bune VS. Rele.

Dar inainte sa va ma povesteste je de prin canadia. pai acum 2 zile am fost in pub-ul nostru favorit (scotian de fel, unde toate chelneritele si chelnerii poarta chilt). Si mancarind noi acolo, ce imi vine mie in minte. Ia hai sa o dau in diverse sa mai imi iau un vischean. Pai si ce zici tu mai taica, ca ma pusa dracu sa il intreb pe nenea cu chiltu cel mai lung ce vischean imi recomnada. Si ma dusa el agale in meniu la ultima pagina unde erau Flight-urile. Inainte de a spune ce is alea, sa va explic meniul de whisky la ei. In primele pagini e descrisa istoria acestei ambrozii in scotia. Si dupa ce povestesc asta, trec la a da o definitie la fiecare tip de whisky existent:Malt, Single Malt, whysky, scotch, si nush ce mai era. Si dupa ce iti prezinta toate astea, ajungi la meniul efectiv unde sunt in jur de 50 de nume de whisky, toate intre 8 si 30 de ani.
Asa, sa revenim la Flight. Flightu este o oferta speciala in care iti aduce 4 tipuri de whisky, adicatelea 4 pahare. am ales Flight 3 unde erau 2 de 12 ani, unu de 15 si unu de 10 parca.
Ce e interesant e ca aduce cele 4 pahare, si le pune pe o coala A4 in dreptul numelui lui. Sub nume este descris whisky-ul, ce aroma are ce culoare ce natie, cum se simte, cati copii are, etc. La fel ca in romania nu? :)) LOL.
Si asa cu pub-ul si whisky-ul din acel pub.

Altceva interesant... astazi am prajit un server de pe aici. Adicatelea nu eu l-am prajit, ci lenea imensa cu care lucram pe el in momentul in care si-a dat duhu. Nah, nu e vina mea ca sunt psihopatic dala, adica psihiatric, sau telegramic, sau telepatic, sau toate la un loc.

Am fost la cumparaturi sa iau la copilasii de acasa diverse. Si foarte frumos... majoritatea am vazut in filme cun in mall-uri sunt fel de fel de besculete, braduleti, coruri care canta colinde, etc. Frumos, spirit de sarbatori foarte dezvoltat.

Duminica am fost la vot. Da neamule, m-am dus si am dat cu stampila ca nu se mai poate asa ceva. Cu o miscare lenta dar in acelasi timp fulgeratoare, am stampilat ce am crezut eu ca e corect. Dar nu asta e esential. E esential faptu ca romanasii din ambasada erau incredimil, mirabolant si mirific in acelasi timp de sociabili. Toti salutau, toti iti zambeau, erau amabili, etc. Cred ca boala asta se ia de la canadieni, altfel nu imi explic.

Si cam atat. Acum concluzili !!!

Pai desii nu se fumeaza in baruri, e placut sa poti sa stai intr-un restaurant, pub,carciuma, borde, etc... si sa te bucuri de mancarea, bautura,femeile,etc de pe acolo.

In ciuda faptului ca acum sunt cam -20 de grade, de e mai frig afara ca in frigider... daca esti nascut aici, probabil ca nu e asa rau. Adica cel putin din ceea ce vad pe strada, fel de fel de puicutze imbracate destul de sumar pentru aceasta vreme. Si cand zic destul ma refer la un pulover, fara geaca sau altceva, sau un hanorac, sau pantaloni trei-sferturi, sau la opinci. Deci totusi nu e asa de frig din punctul lor de vedere.

In ciuda faptului ca nu stiu sa traiasca asa cum traim noi viata, si se retrag in case devreme ( nu uitati ca frigu nu este un impediment pentru ei), pentru ei e frumos asa. Eu unu nu pot sa traiesc asa, si cred ca nici 90% dintre romani.

O concluzie evidenta, nivel de trai ridicat, oameni fara probleme. Si asta duce la mai putine riduri ca sa zic asa.

Drept vorbind, cred ca daca am putea sa combinam lucruri de la ei, cu lucruri de la noi... sau mai bine nu ma gandesc, ca prea e poveste gen MATRIX.

Acum va spun o zi/seara/noapte/amiaza/dimineata cat mai placuta, si celor ce ma cunosc si inca nu m-au uitat... paaaaarrrtttttiiiieeeeee ca vin!

Tzi end!

Niciun comentariu: