miercuri, iunie 14, 2006

Romanul s-a nascut poet !!!

Pentru cei ce inca nu apreciaza doinele

" In Salonic sint masline
Dar toate cheile-s la tine" (A.S.I.A)
"I-am spus mereu nu vreau camila
Intii de toate fa-mi o vila" (A.S.I.A)
"Printul meu are titei
Pot sa fac ce vreau cu ei" ( A.S.I.A) - locul 1!!!
"As vrea sa sun la tine
Dar tu esti linga mine" (Sexxy)
"Colega mea a plecat de mult
Nu mai am rabdare s-o mai ascult" (Sexxy)
"Vreau sa te intorci la mine
Fara tine-mi este bine". (Sexxy)
"Te vreau oriunde-am fost" (Selena)
"Iti amintesti cum ne-aminteam
De zilele cind ne iubeam". (Miki de la K-Pital)
"S-au irosit atitia ani fara rost" (Blondie)
"Si sint acum prea adormita
Ma uit pe geam si cad trasnita" (Uni-k)
"E fatal cum te misti superfinal" (Hi-Q)
"Patul este scena
Se ridica, se coboara
Sint mai ceva ca Ayrton Senna" (Hi-Q)

2 comentarii:

Adminu' spunea...

Eu unul ma simt mandru ca sunt roman.. adicatelea asa imaginatie si joc de cuvinte mai aberant ca asta, nu am mai intalnit!

Ra'Zec spunea...

dar ca sa zic asa... da... si eu... sau ce? de fapt unde? sau cand?