marți, iunie 27, 2006

Miscus 6 - Depeche Mode

Miscus (adicatelea o adunatura de nimicuri)
Vol 6 - Depeche Mode sau cum sa dai 60Ron de'an boulea!

Desi nu sunt si nu am fost vreodata fan (sau cum mai
scriu romanasi nostrii "fun") Depeche Mode, am facut
marea prostie sa dau cei 60 de lei pe biletul de
concert... si sincer cred ca au fost banii pe care
i-am cheltuit in cel mai prost mod... concertul
chiar nu a meritat... chiar daca era moca tot nu
merita sa ma deplasez pana acolo... dar na... asa
se intimpla cand te lasi dirijat de societate si mai
ales de spiritul de turma... dar sa revenim...
concert... DM (si nu... nu e vorba de marcile germane)
in deschidere Suie Paparude si Sistem... fiecare au
ragait vreo 10 minute... dupa care pauza, vreo ora asa
pana cei de la Depeche au binevoit sa ajunga pe
Lia Manoliu, sau poate erau deja acolo dar erau ocupati
cu fetitele sau de fapt mult mai sigur cu masculii (pentru
ca pareau destul de GAY)!

Sonorizarea destul de proasta... cei de la vodafone, pe
langa marile lor reclame... si faptul ca aveai doar Network
Busy sau Error in Connection din cauza ca erau mult prea
multi oamenii pe stadion... de parca nu stiau de 40 de
luni ca acolo o sa fie concertul si sa faca dracului ceva
sa ii mearga omului telefonul macar sa trimita un sms ceva
dar suprinzator desi ei erau cei care "au organizat" marele
concert... Orange-ul inca trimitea sms-uri si mergea
destul de bine... chiar daca erau 40000 de oamenii.

In mare... ceea ce a fost frumos la tot concertul si care
de fapt au facut mult mai dulce pierderea a 60 lei...
publicul... publicul a fost de nota 10... sau mai mult de
atat... in rest nimic nu a excelat la acest mirific
concert.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu sunt de acord cu tine, exceptand faza cu compania Vodafone Network Busy si publicul. As mai da linistit 60 de lei sa mai vad o dat concertul. De fapt as da naibii 90 si m-as bate cu aia de acolo ca sa stau dracului cat mai in fatza. Si te-as cara cu mine acolo ca pe tine s-ar ascunde mai frumos sticlele cu voca, baga-mi-as ceva in burn, cola si stela fara alcool. :)

Ra'Zec spunea...

Domnule foc de noapte... ce va face sa credeti ca eu as mai veni odata la un asemenea concert? si ce va face sa credeti ca un amarat de foc de paie in toiul noptii inseamna ceva? :))))

Anonim spunea...

Subscriu...desi candva in copilaria mea cernobilica mi-au placut la nebunie DM....regret ca am aruncat bani pe bilet....puteam face ceva mult mai bun cu cei 90 de ron...si ce daca ma stat in primul rand....si ce daca am stat langa boxe....si ce daca eram fan....SI SOAPTELE MELE AU FOST LA puternice decat sunetul la acest "CONCERT"
"Prestatia" asta in afara de publicul mult prea cald si mult prea indragostit de DM nu merita nici macar sa fie pomenita.Pentru cei care au fost la Metallica....au putut observa diferenta de sunet. Si ca sa il citez pe Irinel(nu pot sa cred ca fac asta :))) "domne la ce formatie cu pretentii erau macar sunet mai bun isi puteau permite" Am zis!

Anonim spunea...

sa fiu al naibii, numai carcotasi pe aici.
...si Pizdinel Futaceanu sa ne mai lase cu comentariile lui de rahat ca si asa nu il asculta nimeni. bine ca nu ai dat si citate din fotbalisti... s-ar fi intregit galeria de mari ganditori ai patriei

oricum, aia care nu au fost la concert au pierdut o chestie prea misto ca sa fie apreciata de personajele de mai sus :)

Anonim spunea...

...

da! traiesc in romania, deci este evident ca un concert cu depeche nu e mare scofala! exista o gramada de evenimente care dau clasa poponarilor alora... cum ar fi aparitiile lui irinel si ale lui jiji la teve... lansarea vodafone... resursa de fun... hmmm... mai sunt...

pai am ajuns la concert, ca m-au convins turmele astea, ale draku ele sa fie de inculte... hai sa incepem blazat, asa, ca avem o varsta... punem punctul pe i... deci mi-au placut aia, cand eram mic si prost, acum sunt mare si... si... blazat... am mai spus? nu-i nimic, sa se inteleaga! ce sa fac la concert? pai sa incerc semnalul la mobil... "tu ai semnal? ce ai? orange? io de ce am vodafone? ca sa comentez! da!"... uh... sa comentez sonorizarea... uhhh... 60 ron sunt bani frate, cu 60 ron pot sa... sa... sa merg la masa doua zile... sa beau 15 beri... sa fac chestii tari de tot...

asa, acum ca am fost, sa trag o concluzie... pai ce sa zic, sa zic de clasici... de irinel, spre exemplu...

imi scapa ceva? am fost la un concert cu depeche... sa zic ceva de ei, despre trupa? pai stiu ceva? inteleg ceva despre ce inseamna chestia asta? eram mic cand erau astia... cred ca e o chestie de copii mici... eu ma intorc la ale mele... treburi de oameni mari...

uh... metallica... da... pai, aia au fost tari frate... astia au fost mai tari? nu... atunci ii bagam la miscus... ca multe alte chestii pe care nu le inteleg... poponarii draku...

...

BEA!