joi, iunie 08, 2006

The Movies 23 - X-Men 3

The Movies Review 23
X-Men 3


Ahhhh ce e de spus despre un film facut dupa benzile desenate...
pai... da... in mare efecte speciale multeeeeeeeeee rau... dar,
ce vrei de la un film "sf" cu monstri si mutanti psihopati? nimic
doar efecte speciale si cam atat... scenariul... cred ca scris de
un aurolac din gara de nord... regia... probabil sora aceluiasi
aurolac din aceiasi gara de nord... dar... sa trecem la autopsia
filmului.

Inceputul este minunat... zici ca sunt secvente din Terminator 1
si Terminator 2... lipsa de imaginatie se vede fix din prima
secunda de film... dupa ce se termina razbelul de la inceput
ne prindem ca de fapt erau intr-o camera gen "holodeck" din
Star Trek... si iar imaginatia este minunata... mai bine bagau
pur si simplu secvente din filmele amintite mai sus si terminau.
Dupa ce lectia de cum sa iti casapesti inamicul se termina prin
trisarea lui Logan (nu... nu e vb de Dacia noastra) adicatelea
eu cred ca el juca cu trainer sau cu cheat-uri... parerea mea...
tot poporul de mici x-meni si x-femei pleaca sa se spele pe fata,
cred eu... acum apare si linistitul Scott (ala cu ochelari) care
e plin de spumele dero ca iubita lui Jean... e crapata undeva pe
fundul unui mare lac...

Scott cel ofticat pleaca sa-si salute iubita de pe fundul lacului,
moment in care de nervi si de iubire (asa vor ei sa credem) isi
scoate ochelarii (oricum nu prea era soare afara) si face un mic
ceai din lacul respectiv... moment in care... surpriza... apare
Jean... (cum a aparut inca nu m-am prins), domnisorul Scott...
foarte entuziazmat o pupa linistit ... si moare... (de aici
tragem concluzia... ca si un pupat poate fi fatal... damn sa
tin minte :P )... bun... deci ochelaristu' crapa... frumos asa,
acum sa revenim la Jean!

Filmul ne prezinta cum a ajuns Jean la scoala domnului profesor
Xavier... si ca de fapt... Magneto si Xavier erau prieteni acu
ceva vreme... (probabil jucau sah in parc)... oricum... filmul
a fost dezastru... si sincer imi este lehamite sa mai scriu ceva
despre el...

Imi cer scuze fanilor X-Men... dar filmul nu are nici o legatura
cu X-Men.

Da... Jalnic... Nota 2!

Whatever!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Whatever!
U suck man....daca te aude muiere-ta ai cam sfeclit-o. =))
Pt un fan X-man(nu X-femei) filmul a fost o continuare reusita.mie nu-mi pare rau ca am dat banii pe film. decat sa ma duc ca tristu la : Hoodwinked =)) =)) =))
hai noroc si poate ne vedem sambata la o beuta.

Anonim spunea...

...si pana la urma se vad tzatzele lui Halle Berry?