vineri, iunie 09, 2006

Miscus 4 - DC++ si Puscaria

Miscus (adicatelea o adunatura de nimicuri)
Vol 4 - DC++ (DC PLUS PLUS) si Puscaria!


Unde-i lege nu-i tocmeală, fraţilor. Probele incriminatorii
ce mi s-au adus erau fără echivoc, iar eu mi-am plecat spăşit
capul în faţa justiţiei, sperînd doar într-o pedeapsă cît
mai mică.
Mi-au luat cureaua, şireturile şi lanţul 24k şi uşile
penitenciarului s-au închis cu mine proaspăt membru. Aici
mi-a fost dat să întîlnesc nişte oameni cu un limbaj foarte
pitoresc, personaje tatuate, tăiate şi cicatrizate în cele
mai ciudate părţi ale corpului.
Da, chiar şi acolo. În schimb, dacă le arătai că eşti de-al
lor, infractor periculos şi fără scrupule, le cîştigai
respectul.
După cum am remarcat. Cred că le-am căzut cu tronc, că
încă din prima seară a intrat la mine Costel de la
celula 18. Cu un pachet de margarină în mîna dreaptă,
mi-a zis că vrea să-mi spargă pufarina şi să-mi împingă
lutul la deal, că el e condamnat la 25 de ani pentru dublu
asasinat.
Că să-mi dau curul la vorbitor să-mi planteze un brad în el.
Vă daţi seama că ceva trebuia să fac, aşa că i-am răspuns
că şi eu sînt condamnat pentru asasinat, triplu, cu sadism,
la 35 ani de pîrnaie. Figura lui Costel s-a schimbat într-una
admirativă.
Mi-a întins mîna şi mi-a zis că mă respectă pe viaţă. Ba
chiar s-a oferit să schimbăm locurile la un lapte gros.
Puteam eu oare să-l refuz?
În a doua seară şi-a anunţat vizita Ticu de la 41. Fără
margarină şi nebărbierit. Bădăran. M-a împins pe pat,
manifestîndu-şi sincer dorinţa de a-mi sonda marmelada cu
guzanul. Guzan pe care mai întîi trebuia să-l caut la
gingii. Că pentru el viaţa nu mai înseamnă nimic, că are
de stat 8 ani, pentru tîlhărie cu viol.
Vă daţi seama că i-am servit-o tot pe aia cu asasinatul
triplu, cu sadism, 35 ani de pîrnaie.
Şi guzanul lui Ticu s-a transformat brusc într-un hamster
moale. Mi-am permis chiar să-l refuz cînd m-a rugat
insistent să-i fac un tuşeu cu pixul.
Şi, încet, încet, lumea a aflat de fiorosul criminal de
lîngă budă şi toţi mă salutau lung şi respectuos. Vă daţi
însă seama că, dacă le ziceam adevărul, că sînt băgat pe
şase luni fiindcă am downloadat două episoade din Lassie,
ajungeam curva penitenciarului şi, vorba lor, mi se lărgea
gura la borcan de nu mai puteam ţine gemul.

PS: Preluata de pe netul mare si lung... si de asemenea lat! :)

Niciun comentariu: