joi, mai 18, 2006

The Movies 22 - Da Vinci Treasure

The Movies Review 22
Da Vinci Treasure


Mda, si cum toata lumea astepta Da Vinci Code, toata lumea cum vede un Da Vinci *, adicatalea inca ceva, gata , sare pe el! Ei bine, aseara pe la 12 dau si eu peste un Da Vinci dasta si , ca orice roman dornic sa pirateze si sa nu plateasca decat daca merita, m-am aruncat cu capul inainte ( nu va ganditi la prostii)! Bleahh, mare dezamagire! Dupa1 minut din film am crezut ca e o parodie, dupa inca 2 minute am crezut ca aluneca pe o panta horror, tenta erotica nu are ( damn ), dar in final, adica la finalul nervilor mei, am descoperit ca e film de actiune.... mda, americanii astia si conceptia lor ca tot ceea ce e american se vinde, chiar daca e o porcarie.

Oricum, ideea de baza e ca acest..... hmmm... sa ii spunem film, nu e ceea ce asteapta lumea de multa vreme, nici macar pe aproape, e ceva low bugget, ce prin numele lui, o sa genereze multe tapeli. Eu unu am pierdut 10 minute din viatza!
Acest review, care nu contine nici o informatie legata de film e menit sa va spuna.... nu va tzapiti, Da Vinci Treasute, nu are nici in clin nici in maneca cu Da Vinci Code, sau orice alt film de " prestigiu"!

Nota: Pentru cei care au realizat, regizat sau jucat in acest film... incercati golf, cica e mai putin solicitant!

Niciun comentariu: