miercuri, mai 10, 2006

The Movies 20 - Superman Pack

The Movies Review 20
Superman XviD Pack


Da... da... stiu... de fapt cunosc... dar si mai exact nu,
nu stiu nimic :)

Nu stiu ce mi-a venit de m-am apucat sa ma uit la Superman pack,
adicatelea cele 4 mari si late bucati de film cu superman in
rolul principal... in rolurile secundare... Sergiu Nicolaescu,
regia Sergiu Nicolaescu... da stiu, e veche gluma...

Oricum sa revenim la filme... 4 la numar... minunate... tot nu
am resusit nici pana in ziua de azi sa inteleg cum, daca domnul
Superman traia linistit ca bebe pe planeta Krypton, se poate ca
o bucata din aceiasi planeta sa-l bage in pamant... sa-l faca
sa se miste cu incetinitorul... mai pe chinezeste sa-l omoare
de tot... hmmmm foarte greu scenariul la filmul asta...
incredibil de .... of... ce tot zic... stiu doar ca ma chinui
sa termin "The Pack" si am ramas la Superman IV - Quest for world
peace... parca asa ii zicea... si nu pot sa-l mai vad... dupa fix
10 minute imi pica telecomanda din mana si sforai de scol vecinii,
bine acu o sa ziceti ca sunt carcotas si alte asemenea... dar...
nu stiu... sa-mi zica si mie cineva care revede superman acum, daca
ii va place la fel de mult ca atunci cand l-a vazut prima data, eu
unu... nu mai dau doi bani pe el... adica 200 de lei vechi, pentru
cei care nu au trecut inca la "RON".

Nu mai zic nimic de efectele speciale... ca filmele sunt vechi...
ultimul e din 1987, deci care va sa zica are aproape 20 de ani.

Le recomand celor care vor sa revada chestii din copilarie, si care
vor sa vada daca mai au fix aceiasi senzatie ca prima data. (si ma
refer aici la vizionarea filmelor... in nici un caz la cine stie ce
prostii va mai trec voua prin cap)

Nu stiu... Enjoy sau nu... eu sunt inca nedumerit!

Niciun comentariu: