marți, mai 23, 2006

Da Vinci Code -- Nu este review

So.... Da Vinci Code.... vazut acasa ( sincer la filmul asta nu conteaza locul vizionarii ci starea de spirit)

Stare de spirit inainte..... plictisit de review-urile citite

Stare de spirit dupa..... plictisit de cei ce scriu review-uri doar pentru a scrie ceva

Deci, nu spun despre ce e vorba, nu povestesc faze din film.... nu ar avea nici un sens. In film lumea nu se bate, lumea nu se iubeste, nu apar morti ce mananca oameni, nu e drama, nu e thriler, nu e horror, nu e comedie, toate aceste din punctul meu de vedere. Intrebarea logica ce urmeaza este.. " Atunci ce pana mea e?" Ei bine e un fel de monolog al unui om ce a avut curajul sa isi exprime liber si fara prea multe inhibitii parerea despre ceva ce in general ne este interzis sa punem in discutie, cu atat mai mult sa combatem sau negam!

O carte controversata, un film controversat, un becali nemultumit, multa lume atacata de acest subiect, multi ies in fata sa isi expuna punctul de vedere, se bat in piept cum ei sunt total contrariati de obscenitatea unor astfel de idei. Unii stiu ce spun, altii copiaza, altii abereaza... eu nu am aflat inca in ce categorie ma aflu. Libertatea de exprimare pana in punctul in care prin actiunile tale ingradesti libertatea celor din jur... parca asta e definitia, stim noi cui!

Filmul nu e extraordinar, adica au fost altele care, din punct de vedere cinematografic, il depasesc, ideea nu este incredibil de falsa sau incredibil de adevarata, este o idee... daca e blasfemie sau nu, ei bine asta decide fiecare in sufletul lui, si nu un grup de oameni pentru toti ceilalti. Un plus pentru film este foarte buna regizare, un lucru bun, chiar foarte bun, si care este foarte greu de observat in majoritatea filmelor, reprezinta atentia , as putea spune germana, la detalii. Alunitele, ranile, gulerul pe stanga sau pe dreapta, pantofii, ceasurile, ... totul este foarte bine pus la punct, si isi pastreaza pozitiile de la inceput pana la final.

Judecati filmul voi, eu nu o voi face. Ce cred eu, va ramane in mintea mea. Ce credeti voi, poate fi pus si la comments :)) !

Asa ca, in caz ca nu sunteti extremisti, ci doar rationali, si daca sunteti deschisi sa ascultati si alte pareri.... atuci... vizionare placuta!