joi, martie 30, 2006

The Movies 15 - Match Point

The Movies Review 15
Match Point

O alta seara de miercuri... un alt film de comentat, de
data asta avem un film la care probabil ca ar fi trebuit
sa ma duc linistit, nu de la servici, dupa un concediu
de vreo 3 luni asa... ca sa fiu odihnit si sa si trag
concluziile de rigoare sau sa inteleg care era morala
filmului... dar dupa cum ziceam... review-urile sunt
pur si simplu parerea mea... si nu am promis niciodata
ca voi fi obiectiv... asa ca poate sunt subiectiv, sau
poate nu.

Un film din care eu sincer nu am inteles nimic...
o sa-l iau sa ma uit la el acasa intins in pat ca sa vad
daca inteleg mai mult asa, decat de la cinema, dar prevad
ca nu... oricum sa revenim...

O familie bogata cu doi copii, un el si o ea, adica un fiu
si o fica, fiul indragostit de o actrita in devenire, cam
zob ea ca actrita, dar buna cu spume ca femeie... fica
cu un fost jucator profesionist de tenis care traia din
lectii de tenis... adica pe scurt ii mergea jalnic...
cei doi viitori ginere si nora se intilnesc, el ginerele
se indragosteste de viitoare lui cumnata si vrea sa...
intelegeti voi... totul va evolua pana in momentul in care
"Strike 1" pe o ploaie torentiala... doar unde bateau
furtunele celor de la efecte speciale :)) dupa care filmul
degenereaza intr-o serie de "Strike"-uri... de ordinul
sutelor, banuiesc, pentru ca nu mai arata prea multe...

Sfarsitul este pe fata apocaliptic, fosta viitoare cumnata,
da am uitat sa va zic ca cumnatul si-a parasit pretena,
viitoare sotie pentru o alta femeie, mai naspa... parerea
mea, ramane gravida cu tenismenul, care era la randul lui
casatorit cu fiica bastanilor, si care se chinuiau sa aiba
un copil... moment in care... ce face tenismenul nostru
isi ia cu imprumut un puscoci de la tata socru... se duce
la bunaciune... ii omoara o vecina, baba, ii fura pastilele
si niste bijuterii plus vereghieta babei, si o asteapta pe
amanta lui, fosta viitoare cumnata... si ii baga si ei una
bucata glont in cap... sau in alte parti ale corpului...
oricum ideea generala este ca si ea si copilul nenascut
crapa, exact ce isi dorea el... dupa ceva zile il cauta
politia si-l ia la intrebari, cum, de ce si in ce fel...
in aceiasi seara, pe domnul tenismen il viziteaza baba
moarta si amanta lui care nu stiu sincer ce mai cautau in
film... doar erau moarte... sa stea acolo la ele la morga.
Tot in aceiasi seara politistul are un vis in care isi da
seama cum tenismenul a improscat pe pereti baba si amanta,
dar surpriza serii... cand ajunge la servici adica la sectia
de politie, vorbeste cu colegul lui ii explica visul si cum
tenismenul le-a gaurit fizic cu puscociul pe cele doua femei,
moment in care colegul lui ii da vestea proasta ca vereghieta
babei a fost gasita in buzunarul unui toxicoman mort... asa
ca the tenis guy... scapa nepedepsit, si isi continua viata
lui minunata cu multi bani, sofer, super apartament si altele.

Actiunea se petrece in Londra zilelor noastre. Din cand in
cand mai apare in film si umorul negru englezesc, si reclame
la mini one si camioane englezesti :)

Daca nu ati inteles nimic din acest review, nu-i nici o
problema... a fost scris in asa fel incat sa nu intelegeti
nimic... ca sa aveti si voi aceiasi senzatie pe care am avut-o
si eu aseara cand am vazut filmul.

Si ca o concluzie... daca va plac dramele... si daca sunteti
intr-o stare anume de a vedea un astfel de film, atunci
merita... nu merita sa va duceti sa-l vedeti daca nu va plac
dramele si nici daca nu aveti "mood"-ul necesar pentru el,
pentru ca nu o sa intelegeti nimic... parerea mea.

Enjoy!

3 comentarii:

JoKeR Columbus spunea...

Salut!
Am vazut si eu filmul "MatchPoint" si ma intriga faptul ca este o diferenta intre ce ai vazut tu si eu. Eu am vazut o supercomedie despre femei disperate sa aiba copii, bani si bineinteles organul masculin (am zis "bineinteles" pentru ca nu prea mai exista filme care sa nu implice sex). Filmul are si o tenta politista... cu suspans maxim atunci politistul are revelatii. Are si o tenta artistica ... tablourile care apar sunt geniale. Sunt din curentul futurist (adik iti vine sa te f**i pe ea de arta). Supermorala filmului: facetzi sex cat mai mult cu blonde frumoase cu spume (cu sau fara protectie) iar daca va suparati pe ele impuscati-le cu shotgun-ul...n-avetzi grija... nu va prinde politia.

Sunt curios ce impresie au acum cititorii dupa review-urile noastre(cred ca si-au smuls parul din cap)

Ra'Zec spunea...

Bai nu cred ca am fost in aceiasi sala... la acelasi film... in aceiasi galaxie... in acelasi univers... eu sunt convins... ca noi am vazut filmele in niste universe paralele.

Anonim spunea...

bey am baz si eu fimu asta dar nu are nici o legatura cu ce aberati voi .. este de fapt un film alb negru mut despre maicute care se antrenaza pt luptele de guerila .. singurul lucru in comun pe care il au review-urile voastre cu filmul este shotgun-ul .. a, si tablourile care de fapt sunt faute de maicute cu shotgunu pe modele blonde (alt element comun) vii de unica folosinta ...

Kabooom .. frumos film