marți, martie 14, 2006

The Movies 13 - Firefly Serenity

The Movies Review 13
Firefly Serenity

Inca o zi, inca un film! Numai ca acum am zambetul pe buze... un film bun nu mai vazusem de mult! Acum ca stiti care este parerea mea despre film , sa va dau o idee!
Filmul incepre printr-o scurta prezentare a ceea ce, ulterior am aflat, a fost un serial! O pustoaica de 16 ani e salvata de fratele sau dintr-un laborator unde , intr-un viitor ce se vroia mai linistit, oamenii rai ii faceau diverse lucruri rele! Stiu ca pare o fraza de copil retard de 2 ani, dar nu vreau sa va divulg nimic, pentru ca merita sa vedeti singuri!
Asa ca , tipa e salvata si impreuna cu fratiso ajunge pe o nava, cam cea mai proasta din galaxie! Pe conserva asta erau niste mercenari, etc, etc ,etc!
Ideea e ca povestit nu are nici un fun, filmul chiar e bun, distributia nu e extraordinara, dar ideea filmului si realizarea lui il fac sa merite un bilet la multiplex!

Nu trec acest post la categoria Reviews pentru ca nu e un review, e o sugestie!

P.S.: Si daca nu v-a placut... inseamna ca nu ati inteles ceea ce se ascunde in spatele scenelor de actiune din film! Si ... ei bine... aici nu e vina mea :))) !

3 comentarii:

Anonim spunea...

daaaa, un mare vot pentru, super tare filmul si f bine facut, intr-adevar ramai cu un sentiment f placut dupa vizionare .. enjoy

or if you don't like it ... Kabooom!

Ra'Zec spunea...

E lasa ca daca nu l-ai trecut tu la reviews... l-am trecut eu :)

Adminu' spunea...

:))
Mda... multami pentru ajutor !!!