marți, februarie 21, 2006

The Movies 9 - Munich

The Movies Review 9
Munich


Mult asteptatul review la Munich a ajuns... cu zborul
de ora 3 :)

Dupa cum toti stim, filmul Munich prezinta intr-un fel
mai, sa-i spunem realist, evenimentele de la Olimpiada
din 1972 din, normal, orasul Munich (sau pentru romani
Miunhen), cand un comando de, sa zicem palestinieni,
au luat ostatici 11 Israielieni, pe care mai la
sfarsitul crizei i-au lichidat linistit si pasnic, cu
un incarcator de Kalasnikov sau o grenada bine plasata.

Filmul de fapt prezinta ce sa intimplat dupa acel
atentat, cand statul evreu, a organizat o vanatoare a
celor considerati responsabili de moartea sportivilor
lor in Munich.

Partea socanta in film este ca usor usor... incepem sa
descoperim ca poporul evreu nu mai este acelasi popor
asuprit de faraonii egipteni sau gazat de catre armata
germana in al doilea razboi mondial, este un popor care
este foarte razbunator, si elimina pe oricine pe care
ei il considera impotriva lor, fara sa tina cont de
nici un lucru, ajungand sa faca fix acelasi lucru
pentru care ii injura pe palestinieni, adica pe scurt
se comporta ca orice terorist.

Filmul merita vazut, parerea mea!

PS: Review-ul a venit atat de tarziu, pentru ca sincer
nu am vrut sa influentez pe nimeni vis-a-vis de filmul
asta, da probabil ca review-ul nu pare prea ok, dar
asta este doar parerea mea... iar de fapt parerea mea
nu se poate posta, pentru ca se poate interpreta aiurea,
asa ca, fugiti si vedeti filmul... si postati comentarii!

16 comentarii:

Adminu' spunea...

Eu unul nu am vazut nimic interesant in acest film... poate ca realitatea o plictisitoare, si mai ales actorii care m-au plictisit mai mult!
Actiune canci, drama canci, thriller canci... profesionalism canci!
Plus ca la final ma asteptam sa moara boul ala... dar se pare ca nu au vrut sa-l faca martir... oricum... sucks!

Anonim spunea...

Prase the lord.Am primit in sfarsit review.Poate,daca ma abtin de la Good fellaws, ma uit la munich si maine va zic si eu parerea mea...nu ca ar conta :))
Admine, scuze de confuzie,si chiar nu am idee cat par ai :D

Anonim spunea...

1. Eu din principiu nu ma uit la filme de-ale lui Spilberg pentru ca le consider timpite. Singurul care mi s-a parut ok a fost ET, dar la virsta aia consideram ok si Povesti Nemuritoare. Frumoasa carte btw.

2. Mi se par timpite si filmele cu ostatici. Cu exceptia celor in care e distribuit si Bruce Willis. Asta nu il are pe BW protagonist asa ca mi se rupe.

3. Ca sa fie si mai si sint rapiti niste sportivi. Da-i dreaq ca si asa nu le-a placut cartea. Daca erau rapite manechinele de la Victoria's Secret hai ca ma mai interesa, asa... mi se rupe.

4. Chuck Norris nu e distribuit in film sa urmareasca asasinii.

5. Astept un motiv decent pentru care ar trebui sa ma uit la filmul asta. Nu basini gen: a vindut 15k de bilete, prezinta tragedia unor oameni, iti jur eu ca nu ai suflet daca nu te duci la el ... ca mi se rupe de argumentele asta.

Anonim spunea...

Bai, singura chestie care m-a enervat pe mine este ca in film nu au omorat mai multi palestinieni sau arabi, nu ma intereseaza, arabi sa fie, din cauza lor se duce dracului toata lumea asta, iar prosti sunt aia care cred ca lumea de duce dracului din cauza americanilor sau evreilor, voi nu vedeti mai prostilor, ca ei incearca sa faca pentru noi o lume mai buna, iar arabi astia prosti o strica.

Exterminator:
Pai ba boule tu nu ai avut nici o parere in acest minunat review, adica ai aburit'o aiurea, mai date draq

Adminu':
Bravo frate, moarte arabilor! si prostilor care tin cu ei.

Magellan:
Esti un cretin ma, daca astepti ca exterminator sa-ti spuna ce sa vezi.

Ayden:
1. Esti bou
2. Esti si poponar
3. Cretinule sportivii aia erau oamenii, imbecilu draq.
4. Da Chuck Norris este un adevarat.
5. Prezinta ma hadincapatule, tragedia poporului evreu, pe care voi prostii nu o intelegeti, evreii sunt un popor asuprit, si in zilele noastre de catre idioti ca voi.

in incheiere, a fost prima data si ultima cand am citit acest blog, nu stiu cum am ajuns pe el, dar sincer sunteti niste imbecili.

Anonim spunea...

Eu trebuie sa mai vad o data filmul:) "adicalea" cred ca eram toti intr-o dispozitie f amuzanta...si mi-e ca nu am prins chiar tot ce trebuia prins in serios si nu in gluma...sunt momente cam superficiale in film..sunt scene care sunt destul de dure vizual ashe...mi-a placut cum a fost filmat...si culoarea filmului...a parut chiar grandios din randul 5 de unde eram si alergam ecranul cu privirea...cred ca s-a vrut un film cu substrat dar facut in stil american...si la chestia asta pierde mult...daca era facut de un european garantez ca era mai ..sa nu folosesc cuvinte mari gen profund..dar era oricum mai altfel...
lumea nu se prea uita la filmele europene...nicinu sunt f populare ptr ca nu sunt in tipologia americana..dar sa stiti ca se merita pentru cei care s-au saturat de stereotipi si fenomenul "mura in gura" :)

Anonim spunea...

Initial voiam sa te ignor pentru ca esti la virsta la care nu ti-ai format inca idei proprii, dar intrucit ai apucat-o pe o directie gresita incerc sa ti le indrept putin, poate nu o sa te ratezi:

1. Mi s-a parut ok comentariul lui exterminator

2. Nu am vazut nici o diferenta de opinii intre adminu si exterminator, dar daca tu vezi treaba ta.

3. Magellan a vazut suficiente filme proaste ca sa nu se mai uite la un film doar pe baza reclamei. Poate ca un prieten iti poate spune mult mai bine cit de bun e un film sau nu, fara sa iti irosesti timpul fara rost uitindu-te la tot ce apare nou si e superpromovat.

4.1 si 4.2 e inutil sa le comentez. Mi se pare foarte clar ce am scris acolo: Spilberg face filme proaste si in afara de Die Hard1 si 2 nu am mai vazut nici un alt film cit de cit ok cu ostatici.

4.3 da si reporterii aia rapiti erau oameni, si oamenii ucisi de tsunami erau oameni si oamenii ucisi de cutremur erau oameni si oamenii ucisi de inundatii erau oameni si oamenii morti in Kosovo erau oameni si cei care au murit la Hirosima si Nagasaki erau oameni si civilii care au murit in Irak erau oameni si cei care au murit la revolutie erau oameni si cei care au murit in inchizitie erau oameni si copii omoriti de antitero erau oameni si cei care au murit in decembrie 89 erau oameni si cei care au murit in 13-15 iunie erau oameni. Pot sa mai continui sa stii.
Istoria e plina de exemple in care oamenii au murit fara sens. Nu ti se pare penibil sa te apuci si sa-i jelesti pe toti ca erau oameni si au murit aiurea? E truism ca e nedrept si ca e aiurea. Dar putem sa facem conversatie sa treaca timpul nu? Si hai sa facem putin si pe justitiarii lu' Papuc, asa, ca e la moda.
Hai sa ne jelim pentru toate chestiile care ne afecteaza indirect pentru ca altfel nu avem suflet si trebuie sa-i consideram niste jeguri pe cei care nu bocesc ca disperaii nu?

4.4 Filmele cu Chuck Norris mi se par pierdere de vreme, dar www.chucknorrisfacts.com e amuzant. Punctul 4 era pus acolo ca ma amuza nu ca ar a

4.5 Si de ce m-ar interesa mai mult tragedia poporul evreu mai mult decit cea a oricarui popoare din urmatoarele: chinez, afgan, rus, german, sirb, american, palestinian, american, irlandez sau roman? Da mi se pare superaiurea ce li se intimpla celor enumerati mai inainte, dar ce i se intimpla poporului roman ma afecteaza direct. Si nu am chef sa ma lansez in a vorbi discutii despre niste chestii care sint clare dar nu ma afecteaza/intereseaza. Clar?

In incheiere, ce pot sa iti recomand e sa:
lasi Surprize Surprize si Teo Show deoparte.
Sa nu mai aprinzi cite o luminare si sa plingi juma de ora pentru fiecare stire de la ora 5.
Sa inveti sa vorbesti corect limba romana.
Sa gindesti singur.
Sa nu mai acuzi pe toti si toate pentru ca viata ta e de cacat si cei de la hinghieri ti-au respins cv-ul.

Daca nu poti sa faci asta, te rog eu invata spaniola, du-te in Spania ca poate cauta aia capsunari si scapam si noi de tine. Ok?

Anonim spunea...

upsy...sper ca nu eu am povocat ashe un raspuns lung :)
oricum eu zic ca tema de casa nu era despre evrei si palestinieni...si nici neaparat despre razboi..era despre cat de stupizi sunt oamenii...toti fara exceptie :)
si ca de fapt ne cam invartim in cerc...ok bun..si atunci ce facem?! cel putin eu asa vad lucrurile...
asta a fost ideea prost exprimata in filmul asta...dupa ce se apuca omul nostru sa omoare isi da seama ca nu e cu nimic diferit de ceilalti care i-au omorit compatriotii...si daca adota cealalta pozitie oricum s-ar fi gasit unul ca el sa faca treaba care a facut-o...si asta pan la nesfarsit...
e pe bbc o comedie simpatica...in unul din episoade era o faza: ce ar fi daca toate lucrurile s-ar petrece invers adeca se incepe cu moartea ta si cu fiecare an care trece intineresti...in felul acesta se ajungea ca hitler ar fi, de fapt, un erou deruland lucrurile invers...oamenii ar invia intre si dupa cele 2 razboaie mondiale si tot ashe...
nu stiu cata legatura are asta cu felul ca suntem stupizi dar privit totul invers oricum dam mai bine pe afis....

Adminu' spunea...

Un film ce a ridicat multe controverse in america se pare ca ridica si pe un amarat de blog, printre niste oameni simplii si care trebuie apreciati pentru pozitiile pe care le ocupa!
Adica, fiecare are opinia lui, si fiecare spune ceea ce crede si ceea ce vede, asta e scopul blogului! Ceea ce nu apreciez sunt injuraturile fara sens la adresa contribuitorului eXterminator, si a mea din cand in cand!
Asa ca draga projewish, orice parere se respecta si nu neaparat impartaseste, dar se respecta! De ce trebuie sa te exprimi atat de violent la un post nu stiu... dar probabil fiecare are problemele lui!
Te invit sa ne mai vizitezi, iar daca esti evreu imi cer scuze in numele tuturor celor care ar fi putut sa te jigneasca pe retardus!

P.S.: Ms ca ai fost de acord cu mine :))

Anonim spunea...

Da, distractive comentariile, ca nu stiu cum sa le caracterizez altfel. Oricum, cert e ca si mie imi displac arabii mai mult decat americanii sau evreii. Si ma bucur ca frantuzii astia obiditi ma iau mai degraba de spaniol decat de arab, cum mi se intampla prin Romania. Intre timp am dezvoltat o puternica aversiune pentru chinezi...

Anonim spunea...

projewish...omule... ma doare-n basca de parerea ta.
daca sunt cretin :) puii mei...nu stiu.eu nu cred =))
iar daca vreau sa ma uit la un film dupa ce aud parerea celui ce creeaza genocide, asta e alegerea mea.
and by the way...get a girlfriend...si nu o sa mai fii asa de frustrat.
rulze,te salut man.
see u.

Anonim spunea...

1. Ayden AKA Anonymous:
Ba esti chiar retard, si mai esti si antisemit, ba mai mult te dai si rotund ca esti un mic filozof, besi ma de aici.

2. Adminu':
Keep up the good work.

3. DeeDee vs Fightclub:
Tu de unde ai aparut? ca pari handi asa!

4. Rulz:
Ba da numai tristi si labagii pe aici?

5. magellan:
Daca tu chiar te iei dupa ce zice terminatul ala de exmatriculator esti chiar bou.

Sunteti niste verze ma.

Anonim spunea...

Pai normal ca de aia era QA 2 ma...
M-ai binedispus azi... nu-ti mai cauta prietena, ca trebuie sa ramai asa, sa ne amuzam si noi :))

Anonim spunea...

ha ha mai magelane, ma bucur ca te-am binedispus azi in prostia ta incomensurabila. oricum banuiesc ca "QA 2" inseamna ceva naspa, pentru ca e chiar prost. stati voi linistiti ca eu ma distrez si mai tare cu prostii ca voi.

ha ha, cretinilor.

Ra'Zec spunea...

Domnule projewish... scuza-ma ca-ti zic pe aceasta cale, ca nu esti nimic altceva decat un onanist trist care are o "prietena" imaginara care traieste toata ziua inchis in casa bea numai coca-cola si mananca hamburgeri, pe scurt esti un imbecil americanizat, iar cei ca tine sunt cei care fac de ras orice popor fie el american, evreu, roman, chinez, somalez, etc... adica si mai pe scurt... MARS MA.

As fi vrut sa-ti transmit "Salutari de la Agigea" dar... este mult prea finut pentru tine... asa ca special pentru cei ca tine avem o alta urare... speciala de altfel...

"Traiasca sclipiciul de pe pereti, ca de aia ai ochii asa de inteligenti si esti atat de sclipitor" si ca sa parafrazez pe un clasic in viata... "Hai cu MATA"

Anonim spunea...

ProJewish said "Ba da numai tristi si labagii pe aici?"...

Nu, gunoiule, esti doar tu cu tine. Un spamer jalnic, frustrat si fara ocupatie, care se baga in seama aiurea pe net, intre al treilea orgasm anal consecutiv pe Hava Nagila si un drum la magazinul arabesc din colt pentru noua lotiune kosher antiacneica.

Problema rasismului si a persecutiei poporului evreu ma preocupa prea putin, din cauza asta evit sa formulez vreo parere. Tu, in schimb, pentru ca esti o taratura infecta fara cele mai elementare notiuni de bun simt, iti permiti sa iti expui voma verbala public, sub protectia anonimatului, cu pretentii de atotstiutor. Ai reusit sa imi provoci greata, prin numai cateva cuvinte. By the way, de acum incolo, cand ma voi gandi la evrei, imi voi aduce aminte de tine.

Felicitari! Esti cineva!

Anonim spunea...

sunt..nu par...poate tu incerci sa pari dar eu nu par...eu chiar sunt si imi pare rau de tine pentru ca tu numai pari...aparente...mult fum...dar este...nu pare...imi pare rau daca iti par dar mai rau imi pare ca tu esti un "par" si nu un "sunt"...