marți, februarie 14, 2006

Valentine's Day

Valentine Day
Sau Sarbatorile Altora la NOI!

Azi este Sf Valentin, o sarbatoare imprumutata de la
alti, la noi in tara, Sf. Valentin a inceput sa fie
serbat undeva dupa 1990, asta probabil si datorita
faptului ca in calendarul ortodox, la ziua de 14
februarie nu apare nici un sfant sau orice altceva
cu numele de Valentin.

Da prin alte tari, ziua de Sf. Valentin, reprezinta
un moment de sarbatoare pentru cuplurile de acolo,
deoarece este Ziua Indragostitilor, la noi in schimb
exista o sarbatoare veche, numita Dragobete, nu este
nici ea o sarbatoare crestina sau ortodoxa, pentru
ca nu apare in calendar, dar macar este ceva ce tine
de cultura noastra, oricum nu zic ca nu e bine sa
sarbatoriti ziua de azi cu Iubita / Iubitul vostru,
daca el sau ea, sunt adepti acestei zile, invitatii
undeva in oras, la o cina romantica, o plimbare in
parc (dar sa va imbracati gros), nu stiu, ceva
frumos pentru cel de langa tine, desi, eu sunt de
parere ca orice zi este buna pentru asa ceva...
puteti sa va surprindeti placut jumatatea in fiecare
zi din saptamana sau din an, pentru ca iubirea nu este
ceva de moment... este ceva ce trebuie sa dureze si sa
existe mereu, da stiu ca unii dintre voi stiti ca de
obicei ziceam ca iubirea este ceva de inceput, dupa
care urmeaza respectul, increderea... dar multi ati
inteles gresit, nu am zis niciodata ca iubirea dispare
sau ca trebuie sa dispara... ba chiar mai mult...
trebuie sa ramana mai vie ca niciodata... altfel...
ce va ramane nu va mai fii decat un respect, ca unui
prieten... nimic altceva... asa ca fie ca este
Valentine's Day sau Dragobete sau orice alta zi din
an, luati-va jumatatea de mana, iesiti undeva, singuri
sau cu prietenii... si bucurati-va impreuna de viata.

Iubiti-va si fiti iubiti.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Io unul zic ca e foarte frumos ca exista Valentine's Day. Adica pot sa imi demonstrez dragostea si la comanda ca doar nu sunt idiot sa ignor toate reclamele si afisele si SMS-urile de la City Mall care ma indeamna sa ma duc sa cumpar ceva pt persoana iubita. Repede, negresit, cat mai mult. Si doar imi dau si eu seama ca daca nu fac cum mi se spune acolo totul se va prabusi in capul meu si nu voi mai fi iubit de nimeni si viata mea va fi goala si neagra, toti se vor uita la mine ca la un paria.
In sfarsit, precum spunea povestitorul mai sus, chiar nu cred ca ar trebui sa existe o zi in care sa trebuiasca sa demonstrezi ca iubesti persoana pe care o iubesti, dar nu ma pot abtine, tocmai am mai primit 2 SMS-uri de la City Mall si daca nu ma duc sa iau ceva de acolo sigur se va prabusi cerul peste mine. Asadar, sper sa gasesc la supermarketul de acolo sticlele cu benzina si cu fitil atarnat de gatul lor, nu de alta, dar sa ma lase naibii in pace.

Al vostru vesnic indragostit,
Iri

P.S. Si Dragobete ala cine p mea e si ce vrea? Ca tot am auzit de el dar tot timpul se fereste sa isi arate mutra. Lasul dracului.

Anonim spunea...

Mai precis sarbatoarea a aparut dupa 96, 97 cind a aparut protvul. E o masinarie a marketingului ca sa scoata sarbatoare (citeste shomping) din ziua seaca.
Eu sint bucuros ca acum 100 de ani tiganii nu au dat toate gainile furate inapoi ca sa avem si noi o zi a recunostintei.

Acu. ce ma oftica pe mine. Avem o droaie de Vali pe la munci si nu am vazut o bere. Mnashpa.

Adminu' spunea...

Valentine's Day e ceva ce ne sperie pe noi toti cu multe zile inainte de a fi! Desi nu suntem adepti, sau nu recunoastem o astfel de sarbatoare ( desi sunt de acord cu exterminator... o astfel de zi e bine venita) suntem obligati sa ne adaptam si sa strangem din dinti!
A nu face un cadou iubitei/iubitului de ziua asta e un act de necredinta si de razboi chiar, ne vindem sufletul diavolului, dar ceva tot trebuie sa scormonim in creier, si daca nu e original, macar sa existe!
Si daca faci cadou, sau daca accepti ziua ca si zi de sarbatoare atunci iti incalci propiile principii care te definesc! Asa ca ma simt intre ciocan si nicovala!
Oricum... dragostea fata de persoana de langa tine nu trebuie sa rasara pe 14.02 dimineatza si sa apuna pe 14.02 seara, ea trebuie sa reiasa si sa iti sclipeasca in ochi in fiecare secunda petrecuta alaturi de iubita/iubit!
But theat's just me!!!!

Anonim spunea...

e buna dar e ipocrita...parerea mea