marți, iulie 18, 2006

For those about to...whatever... - Vol 3 si 1/2

For those about to...whatever...
Vol 3 1/2 - When?


...dupa cum atzi obs. aceasta sagă se desfashoara pe doua
bloage, asha ca Vol.3 il gasiti aici: T-Spicer
...revenind insa, iata Vol.3 si jumatate (3 1/2)

Simplu si la obiect!

Ciclul "Ia pha OB-ul, iau eu metroul"

Capitolul "Uite Mormolocu cum se metamorfozeaza"

Litera "Pi triunghiular"

Pagina "3 si cateva randuri"

Personaje:

Ea... Cu sau fara

El... Fara dar mai mult cu.

Afara nori de ploaie se aduna, pe terasa poporul se macheste
zdravan... Ea inca se intreaba daca cumva omrom traiesti bine
din salarul de mormoloc burlac. El vinde poze cu Shakira in
coltul strazi la taraba... face un ban de bere.

Au trecut 9 luni si 2 zile... Ea a slabit brusc... El a vandut
toate pozele cu Shakira! Se intalnesc pe terasa.

Ea: Buna dimineata domnule, ce mai faceti?

El: Iar tu...

Ea: Da, dragule... iti place ce misto imi sta? imi vine iar
sutienul cu bureti de plastic! vezi ce tite meser am acum... pot
sa le tin si pe spate... cool nu?

El: (Vomand pe ascuns sub masa... si incercand sa vorbeasca printre
spasme): Da scumpete... sunt misto... adica ... vreau... sa ... zic
... (vomeaza scurt)... ca's cele mai ... misto... (Vomita si pica
sub masa)

Ea: ???!?!?! Dragule unde esti... am o veste si mai buna pentru tine!

El: (se aduna cu greu)... Uite aici imi pierdusem ceasul meu Certina,
pe sub masa. Ia ce veste...

Ea: Stii tu mormolocii pe care i-am luat de la tine?

El: Da.

Ea: Stii ca trebuiau administratiii pe cale orala si eu ca prostuta
le-am luat pe cale urinara?

El: (deja panicat... putin): Daaa.

Ea: ESTI TATIC!

Se auzi un zgomot ca de lopata peste o bucata de cutie craniana.

Bezna!


Volumul 4 pe T-Spicer Blog!


Poveste Anti-Sociala Sponsorizata de: Retardus Films si T-Spicer!

Un comentariu:

Ra'Zec spunea...

DAAAAAAAAAAAAa!!!!

Pozilii in miscarii vor continua sa existeze si sa baleeze peste tot ecranul negru sau albastru sau mov sau roz bonbon!

Personaja e in spital!

Mormoflocii vor traii libirii pirintrii rosturilii de la faianta din buda!

Agigel!