duminică, iulie 30, 2006

Despre tot!!! - Vol 6

De ce?

De ce .... de ce sa fi tot timpul glumetz, de ce sa fi tot timpul umarul pe care plang ceilalti? Ce crezi ca o sa iti iasa din faza asta? Nimic.... nimic nu o sa iasa... te asigur.. pentru ca lumea e egoista, e naspa, e trista rau frate.. si nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, probabil ti-ai dat seama pana acum de asta, si daca nu... o sa aflii mai incolo. Nu incerca sa fi vesel, pentru ca o sa sfarsesti prin a fi indiferent, nu incerca sa fi pozitivist, pentru ca ai sa sfarsesti prin a fi deprimat.

De ce? Pentru ca asa merg lucrurile, si cand lumea nu o sa mai fie interesata sa fie distrata, sau ascultata sau whatever faci tu bun pentru ea, nu o sa mai prezinti interes, si cand o sa ai nevoie de alinare, ei bine... what the fuck man, tu erai ala glumetz, si bine dispus, tu era Joly Joker, nu se poate asta, lasa ca o sa iti treaca, o sa iti revi.... si hai sa iti spun de problemele mele acum, ca tu sigur o sa iti revi, ........dar stai ca am putina treaba acum.... aaa ce mishot, ti-a iesit chestia aia, bravo... dar stai sa iti spun ce mi s-a mai intamplat.... zi frate, ce sa fac!

De ce? Vrei sa iesi bine in final? Dupa ce tragi linie, vrei macar ca ce ai investit sa fie aproape atins de ce ai castigat? Atunci sa fi indiferent , sa fi pasiv.... asa sigur nu ai nimic de pierdut, pentru ca nu castigi nimic! Dar nu conteaza ca nu castigi, pentru ca nu ai nimic de pierdut, adik nu ai de ce sa suferi.... si da... sa suferi nu e bine, si da.... sa ai pe cineva sa te distreze, sa ai pe cineva care sa fie bun sa ii pui piedica, ca sa poti sa te amuzi putin si sa uiti de problemele tale, e bine.... o sa incerc si eu sa schimb rolurile!

De ce? Pentru ca m-am saturat, m-am saturat de tot si de toate, m-am saturat de tine cittorule, indiferent cine ai fi, m-am saturat de tine, cel ce nu citesti asta, m-am saturat de voi toti... continuati sa fiti tristi, indiferenti, egoisti si... da, dati tot timpul vina pe probleme, dati vina pe ceilalti care va fac rau, dati vina pe soarta, dati vina pe firul de iarba de care v-ati impiedicat, dati vina pe ce puteti, si cand vati saturat sa tot dati vina pe ceva.. si cand vreti sa va bucurati de ceva... ei bine.. atunci sa va vad. Treceti peste, cu siguranta ca puteti, pentru ca sunteti indiferenti.... poate nu la problemele voastre, dar cu siguranta la problemelece celorlalti!

De ce? Pentru ca sunteti tristi si prosti.... pardon... tristi si indiferenti!
Voua sa va fie bine, cei din jur sunt neesentiali, lor sigur le merge bine, nu treb sa va ingrijorati!


Live free, die well.... asa ca de final!
Salutari... de la agigea!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am inteles prea bine logica rationamentului ...:P...no matter! Eu sunt fericita, si desteapta, si ma iubesc precum Narcis pe sine, si de toate (a se citi am luat examenul de licenta :P...uiiiiiiii)...dar mai bine sa ma abtin, nu!
Cand te intorci de la Agigea (:P) poate ne mai vedem si noi... morocanos mic care esti!

High-Dagger spunea...

citesc de la tine si ma regasesc pe mine...bah da phylosoph mai esti mai Gogule. Salutari de la Tuzla de la fratii mei si ai tei de la Fabrica de ciocane
hai bahtalo

Ra'Zec spunea...

@sophie

Pai ne vedem cand vrei tu... si cand ai timp... desi acum ca ai terminat cu licenta... oricand!

@high-dagger:

Domnu... va plac carnea?

Ra'Zec spunea...

For the record!

Please Note that the Author is Adminu' and not me!

Dar oricum Salutari din Vama Veche!

Adminu' spunea...

multumesc caesar, incepusem sa ma ingrijorez ca suntem una si aceeasi persoana, si sincer, parul meu lung cu capul tau chel, nu e o combinatie prea fericita!!!!
:))