marți, iulie 25, 2006

Despre Tot !!! - Vol 5

Despre tot !!!
Vol 5 - Oare?!.

Conform cu volumul 3... viata este o curva... e da...
dar nu doar viata... si aici apare dilema... de ce? si
cum de se poate... sau si mai bine... cum, de si iar
de ce?

Pentru ca se poate... pentru ca se poarta... pentru ca
asa e la moda... sau poate nu... si totusi... ajungi sa
te intrebi... de ce e viata asa de cruda si in acelasi
timp asa de minunata cateodata?

Te gandesti ca sentimentele nu sunt un aliment perisabil,
si ca ori exista ori nu... desi de cele mai multe ori
sunt acolo... orice fel de sentimente... de iubire, de
ura... de compasiune... toate cele... dar in cele din
urma totul se rezuma la un simplu "De ce eu?"... dar
de ce nu... de ce sa recunosti ca gresesti... de ce sa
nu iti asculti prietenii care iti vor binele... de ce sa
zici ca ei sunt prosti si tu stii mai bine... pentru ca
se poate... pentru ca se poarta... pentru ca asa e la
moda... sau poate nu!

Oricum si ca un citat dintr-un mare om... Kuretsu San,
"Enjoy life... is so fuckin' great to be alive"... chiar
ca are dreptate omul! Cat de rahat ar fi viata... e bine
ca macar traiesti...

... Oare?!

... Parsivi?! Pentru ca se poate!

... Vicleni?! Pentru ca se poarta!

... Perversi in sensul naspa?! Pentru ca e normal!

... Materialisti feroce?! Pentru ca asa e la moda!

Am ajuns sa ne batem joc unii de alti pentru cele mai
de rahat lucruri... am ajuns sa nu ne mai pese de ce
crede cel de langa noi... am ajuns sa consideram ca
toti sunt prosti... si ca "EU" sunt cel mai tare si
cel mai bun... am ajuns sa ne intrebam de ce dracu
ne mai facem prieteni? de ce mai avem nevoie de
relatii... de ce mai avem nevoie de casatorii, logodne
si altele asemenea... de ce? cand putem foarte frumos
sa stam singuri si inchisi in noi... sa consideram ca
noi stim tot... sa facem toate greselile din lume si
sa nu ne pese... pentru ca toti sunt anormali mai
putin "EU"... si cum "EU" sunt cel care contez... de ce
sa ma intereseze de cel de langa? de ce sa-l ascult...
de ce sa imi impart problemele si bucuriile cu el? las'
ca nu le impart cu nimeni... sunt ale mele... si doar
ale mele...

Nu ne trebuiesc prieteni sau amici nici macar cunostiinte
pentru ca noi suntem cei mai buni... cei mai destepti,
restul sunt nimicuri... daca nu am fi fost noi,
pamantul ar fi stat pe loc... soarele mort, luna nu
exista... de fapt nu exista viata... fara noi viata nu
exista... suntem un fel de divinitate... desi cred ca
suntem mai presus de ea!

Asta este noua generatie... plina de ea...

... Oare?!

Oricum un lucru sigur... Istoria se repeta...

Alt lucru sigur... "What Goes Around... Comes Around"

Si cel mai sigur... Toti o sa murim odata si odata...
atunci tot Kuretsu San avea dreptate... bucurate de
viata...

Un comentariu:

Ra'Zec spunea...

Oare?!

Eu sunt convins ca exista se afla si sunt multi dintre cei care nu sunt de "calitate" si care de fapt au senzatia ca ei sunt cei mai "calitativi"... dar cu toti stim ca nu este asa... oricum prudenta dusa la extrem nu este ceva bun... este cam acelasi lucru cu un pesimism nenorocit... nu poti sa fii mult prea prudent... pentru ca risti sa devii paranoic... si sa vezi in cei de langa tine eventuali dusmani sau oamenii care clar nu iti vor binele... si dai teste... peste teste... peste teste... pana cand poate o sa te convingi ca nu toti iti vor raul... dar da... asa cerni foarte bine pe cei care iti sunt prieteni si pe cei ce nu... dar totusi exista si sansa sa plece si unii care sunt mai slabi de inger si nu mai suporta toanele si fazele tale!

Omul desi este un animal social... nu o sa invete niciodata de la alti oamenii.. experiente de viata... experiente de orice fel... cel mai bun mod de a invata... e sa te lovesti tu singur de problema respectiva... pana atunci nu o sa acorzi nici un fel de atentie... dar da... asta e... lumea e naspa... lumea e a noastra!

Salutari... da pur si simplu Salutari!