luni, ianuarie 09, 2006

Adminu Ciumeg: Episod 4 You hit me, we bite you!!!

"Omul traieste cat traieste si la sfarsitul vietii moare! "

He he, nu am mai scris de mult in acest jurnal, e si normal... am fost in concediu! Hmm...mi-am luat un concediu de 2 saptamani, da ce caciula lu' tataie... e obositoare rau muncaasta. Insa ce ma oftic e ca nu am apucat sa trag toate seriile din Stargate SG1... deam! Insa am invatzat multe despre centrala telefonica.. he he... sefu o sa aiba niste surprize!

9: tigara plus cafea.... team building!

10: M-a chemat sefu in birou... cica il suna toata lumea din firma si il injura. Nu stie ce s-a intamplat... he he, cred ca au aflat toti ca m-am intors din concediu!

11: Deja am intampinat probleme ... nu mai e loc pe servere, backup-ul inca nu a fost scos din cutia in care a venit, domain controler-ul nu mai are hdd-uri... hmmm... oups ... am uitat sa le pun la loc!? Ahh, ce bine era in concediu!

12: O noua politica a fost aplicata in firma.... usa de la biroul meu v-a sta inchisa pe toata durata zilei! Telefonul nu mai suna... sefu stie de ce.. :))) !

15: Tare rau am inceput sa ma simt acum.. nush ce s-a intamplat dar cred ca e de la cafea... feia de serviciu ce o avea cu mine? Las.. ca vede ea, acces doar in buda o sa mai aiba.

16: Plecat creanga prin firma am aflat ca exista un depozit in care sunt multe pc-uri... moooaaa, sa vezi ce sala de calculatoare imi trag vis-a-vis... counter toata ziua!

16:30 : Sefu a oprit toate telefoanele din firma... nu mai rezista, cred ca e de la litrii de cafea pe care i-a baut! De ce l-o suna lumea sa il injure ?! :))

17: Eu cred ca ma tirez... am terminat treaba pe ziua de azi.. am taiat accesul unuia, femeia de serviciu e la buda de 1 ora, sefu a plecat in conediu 2 saptamani, vre-o 10 insi au fost concediati pentru comportament indecent (incercau sa sparga usa la biroul meu) .... nu stiu de ce... sa ii f*t, prea nu tin la glume!

17:30: Cred ca o sa dorm la serviciu... astia nu cedeaza, nici usa... uffff...!!!

Niciun comentariu: