miercuri, decembrie 28, 2005

LA MULTI ANI?

Sarbatori.... hmmm cica the season to be happy!

Ok sunt de acord, sarbatori, cadouri, zapada, oameni de zapada, etc. E frumos.. toti suntem fericiti dar WHAT THE FUCK.. ce i-a apucat pe toti cu LA MULTI ANI?
Ne intalnim .. la multi ani.. vorbim la telefon, la multi ani... mergem la baie.. la multi ani! Ce i-a apucat pe toti... in perioada asta a anului toata lumea vrea ca toti ceilalti sa traiasca cat mai mult?
De ce? E o intrebare legitima.... de ce? Ma intalnesc cu cineva pe care nu l-am vazut in viatza mea si ii urez la multi ani....hmmm.. de ce vreau eu sa traiasca el 100 de ani? Poate e un criminal in serie, poate e o scursura a societatii, poate ca e un dusman de moarte.. dar nu conteaza.. esential e sa urezi la multi ani!
Si sa nu uitam... SMS-urile... DEAMMMM... daca uit sa trimit un sms cuiva cu la multi ani am incurcat-o... a nu trimite un astfel de sms e echivalent cu a ii spune in fata... ESTI URAT MA, nu te vreau, vreau sa mori? Ma intreb ce s-ar intampla daca toata chestia asta s-ar aplica tot anul ! HE HE HE.. ce funny ar fi ca sa ii saluti pe toti cu la multi ani.. si daca doar 1% din populatie ar avea puteri supranaturale (nu uitati.. acum de sarbatori totul e posibil) pamantul s-ar suprapopula in 30 de ani!
Sarbatori fericite e ok.. adica e o urare frumoasa, oricine merita sarbatori fericite, dar nu toti merita sa traiasca multi ani! Asa ca LA MULTI ANI sucks, cine a inventat asta era un om singur.. si foarte speriat de moarte! Fuck that.. daca nu sspun la multi ani nu va suparati fratilor... pentru ca nu vreau ca voi sa traiti 100 de ani.. vreau sa traiti cat vreti voi, si cum vreti voi!
Respect

P.S: La multi ani... ce kkt.. sa fiu si eu la moda! :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce sa zic... nu stiu... eu beat!!! tu? treaz? damn it... me want more Vodka!!!! or Jack... or whatever!

Si ca sa fiu si mai in pas cu moda decat distinsul Admin, eu nu o sa va urez "La Multi Ani" si Happy New Year... or stii englezoi astia ceva... de aia zic ei un an nou fericit... si nu sa traiti pana cand ne oprim noi din zis "La Multi Ani"... care este...

Salutari din Germania... dar ma intorc la Agigea :)))