miercuri, aprilie 26, 2006

Poezie Poezie - Vol 4: Eu nu strivesc!

Poezie Poezie - Vol 4: Eu nu strivesc!

Autor: Je!

"Eu nu strivesc in pumnul meu, qa-ul mic si amarat"

Eu nu strivesc corola de vendori-a lumii
şi nu pun conditia 0
custom actionurilor, ce le-ntâlnesc
în munca mea
în ca-uri, în secventa, pe baza de conflcte ori morminte.
QA-ul altora,
sugrumă orele nepătrunsului pachet
în adâncimi de întuneric,
dar eu,
eu cu pachetul meu sporesc a lumii taină -
şi-ntocmai cum cu razele lui albe msi.chm
nu micşorează, ci tremurătoar
măreşte şi mai tare taina instalarii,
aşa îmbogăţesc şi eu întunecatul isuue
cu largi fiori de sfânt mister
şi tot ce-i neînţeles
se schimbă-n issue-uri şi mai mari
sub ochii mei-
căci eu mucesc
şi regi şi file şi componente şi pachete.

2 comentarii:

Anonim spunea...

La QA vine-un paca-rab
Cu ciocul mic, cu glasul slab
"Sunt QA, neam de decretzel
Si-am dat click mult cu-n degetzel
Pachetul ti l-am croshetat
Acu ia-l si da-i in cap

Eu 16 ani nu am facut
Mie de info mi-a placut
Si-am stat calare pe PC
La IBM visam de-a fii
Acuma visu-i implinit
Doar clasa sa o trec si-s fericit

Asa ca ia pachetul la QA
Ooo tu stapane, nu mai sta
Si-o sa ma rog la al de sus
Pachetul meu sa fie pus
In folderul magic pased
Sa fac cu ochiu ca un LED

Ram pam, pam

Anonim spunea...

ai uitat

Vreo patru-cinci ore primesti?
O, pasa, cit de darnic esti