miercuri, aprilie 26, 2006

Poezie Poezie - Vol 1: Oda Packagerului fara ore

Poezie Poezie - Vol 1: Oda Packagerului fara ore

"Avem echipa... avem valoare... nici in fund nu ne mai doare!"

De ce m-ai prins in fail-ul tau,
QA Tembel, tu nu stii oare
Ca nu am ore si ca ma doare
De ce esti asa de rau?

Om ca tine sunt si eu,
Si-mi place sa frec menta si mie,
Si mila trebuie sa-ti fie
De spaima si de plansul meu!

De ce vrei sa ma omori?
Ca am si eu salariu ca si tine,
Si-ar plange sefu dupa mine,
Si-ar plange bietele surori,

Si-ar plange TL-ul mult de tot
Caci am ore, abia trei zile,
Indura-te de ei, copile,
Si lasa-ma ca nu mai pot!...

Asa plangea un packagel
In failul ce-l strangea sa-l rupa
Si i-a dat PASS QA-ul dupa
Ce n-a mai fost nimic din el!

A incercat sa-l mai invie
Suflandu-i isurile-n vant,
Dar a cazut in tarana frant
Si-a ramas fara ore pe vecie!...

Scarbit de fapta ta cea rea
Degeaba plangi, acum, QA,
Ci du-te-n birou la sef-acum si zi-le
Sefilor isprava ta.

Si zi-le ca de-acum ai vrea
Sa ocrotesti cu bunatate,
In cale-ti, orice packager,
Oricat far-de-insemnatate
Si oricat de slab ar fi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti razi QA de packager
Dar omu sufera sincer
S-asa salariu este mic
Dar fii si tu mai bland un pic
Pam Pam ...

QA-ul tau e de prisos
D-ajuns sa rozi si tu un os
Profiti de bietul angajat
Si orele i le-ai papat

De-as fi un sef te-as da afara
Si as sfarsi QA-u 'n tara
Ce tot atat verifici
Ce, packageru e retardus?
Ca alta rima n-am gasit :D

Ra'Zec spunea...

Ha ha!

Da... da!!!

Clar...

Ca sa zic asa... unde ce si cum si de cate ori? sau de ce nu... dai o bere? :)

PS: Dar postati domne... cea mai reusita o sa ajunga ca "new post" :)