vineri, septembrie 01, 2006

Manifestul Cineastului Obositor

Manifestul Cineastului Obositor!


Pe aceasta cale tin sa va anunt... pe fideli cititori
de bloguri (adica eu si cu inca vreo doi, trei colegi)
ca si anume... Retardus Films in colaborare
extrem de stransa cu High-Dagger HORROR Productions
si T-Spicer Studios au hotarat la o bere, de fapt
ca sa fim sinceri la mult mai multe beri si vodci, plus
ceva orangina si redmule :) sa toarne... fix asa cum cititi
sa toarne un film artistic de extrem de scurt metraj,
adica de fapt mai mult lat decat lung, si mai mult lung
decat adanc... dar... da... se va face un film, in care noi
cei fara de neuroni si fara de sianpse, conexiuni si alte
cuvinte din astea grele, o sa deversam toate porcariile
ascunse prin cotloanele mintii! SI DA... filmul va fi
distribuit moca pe benzi de magnetofon, si dischete de 1.4Mb,
versiunea HDTV (pentru cei ce nu stiu HIGH Definition) si
versiunea DVD, o sa apara doar pe siteurile de warez, adica
in romana de piraterie voluntara si ad-hoca!

Pe aceasta cale dorim sa recrutam personal calificat sau nu
pentru urmatoarele job-uri:

1. Actori
2. Actrite
3. Luministi (adica aia cu luminile)
4. Soferi (noi o sa fim prea beti)
5. Fierari-Betonisti (dracu stie la ce o sa-i folosim da am
vazut ca sunt la mare cautare)
6. Vanzatori (sa vanda postere cu pozele noastre)
7. Quentin Tarantino (adica el sa regizeze capodopera)
8. Angelina Jolie (adica ea sa aduca cafelele)
9. Brad Pitt (adica el sa ne cumpere shaorme)
10. Caini
11. Rate
12. Porumbei calatori
13. Patrate de diferite culori
14. Figuranti (adica din aia de Mall)

Cam atat... oricum pe serioase... avem nevoie de mana de
lucru... voluntariat... filmul nu va produce nici un leu.

Cu sau fara voi noi tot o sa-l coacem, filmam, distribuim
si alte asemenea aluzii obscene!

Pentru cei interesati, lasati un comentariu aici... va
contactam noi!

Retardus Films, High-Dagger HORROR Productions si
T-Spicer Studios Va doreste o Vizionare Placfuta!

Retardus HIMself out!

6 comentarii:

Adminu' spunea...

Asa cum de altfel, eu si cu mine am hotarat, impreuna cu eu.... o sa imi aplic CV-ul sau VC-ul sau WC-ul ( in cel mai rau caz) pentru urmatoarele posturi ( mai multe care este ca poate nu ma acceptati la 1):
Fierari betonisti, Rate si Angelina Jolie ( fara cafea... doar cu atitudine de.. ).

Si ca sa vedeti ca am intentii serioase, o sa donez productiei.. retardus... etc. etc.... unghera mea norocoasa.

Ursul de beton, Oscaruta si pentru fiecare frame din film... Pulizer... sunt doar putine dintre multele premii la care va tanji acest film de foarte, mult prea, infim de scurt metraj!

Anonim spunea...

aha, frumos, domnul qa2! de mult asteptam si eu un casting... asa mai vii de acasa!

1. voi dona 2 (doua) cotton buds folosite, editie de colectie, in scopul realizarii peliculei

2. intentionez sa aplic (pentru ce post vreti voi) palme pliciuitoare pe fundul domnisoarei pe care o veti alege pentru cafele

3. ma angajez sa fac lumina ca blues-ul pe perioada filmarilor si sa intretin porumbeii calatori si patratele de culori calde in pauzele dintre filmari

mult succes, in asteptarea scenariului imi voi roade unghiile in ritm de vals!

Anonim spunea...

Well well well, what have we here? Pai , hmm, sa vad scenariul decorul si poate bag CV :) Sau nu am incotro?:)) Angelina JOlie? Poate ,cu bataia ,dar mai putin cu cafeaua ca nu am reusit niciodata sa o aduc intreaga cafegiilor:) MM si cred ca si asistent de productie si location scout(care locatie banuiesc ca e deja stabilita?:)) aranjez uan bucata decor.nu stiu ma, pe bune ...de donat.. hmm , vanatai? carnea de la shaorma ca sa iau eu cartofii prajiti:)?Video editing cu picatzele? Auzi, e drama sau comedie?:)):PPPPPPPP .semnat : eu sunt:d nu raspund pentru lipsa de coerenta din frazele de mai sus.orice naspa coincidenta cu realitatea e pur intamplatoare si jignitoare:)

High-Dagger spunea...

Bai T-Spicer sa vezi ce o sa T-Sbiciuiesc io daca te mai tii de prostii de astea de comentarii in loc sa scrii dreaq scenariul ala de KKT cu care ne amenintzi de 2 luni dar de fiecare data il bei
Sta o echipa intreaga si asteapta dupa tine mai Sumbrule Carpatin care esti

Adminu' spunea...

Dreptate mare ai.. stau aici cu betonul facut, in speranta ca am loc in film... macai ca nebunu de 1 saptamana ca sa ma antrenez in rolul ratei, si nu in ultimul rand.. ce tot vrea lumea sa bea cafea ma? Am ajuns in secolul cafelei si nu stiam eu?

Haidem o data ca ma dau vecinii afara.. MAAC MAC.. din bloc... ma scuzati, defect profesional!

Ra'Zec spunea...

Si ca news update... scenariul a ajuns la jumatate... inca putintica rabdare si se termina... pacat ca o sa filmam pe zapada... da e mai mistoc... nu ne mai trebe lumini :D